داود شایقی در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: بعد از پیگیری های چندین ماهه سازمان برنامه و بودجه از محل ماده ۵۶ این مبلغ را ابلاغ کرد تا این مسیر ارتباطی سرعت اجرایی بیشتری به خود بگیرد. وی با بیان اینکه در حال حاضر تمامی راه های ارتباطی استان و احداث و […]

داود شایقی در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: بعد از پیگیری های چندین ماهه سازمان برنامه و بودجه از محل ماده ۵۶ این مبلغ را ابلاغ کرد تا این مسیر ارتباطی سرعت اجرایی بیشتری به خود بگیرد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تمامی راه های ارتباطی استان و احداث و توسعه بزرگراه ها دارای ردیف ملی است، خاطرنشان کرد: در لایحه بودجه سال آینده تلاش می کنیم تا با همکاری نمایندگان استان اعتبار مورد نیاز برای تکمیل و بهره برداری از راه ارتباطی اختصاص یابد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل گفت: بیشترین اعتبارات ملی و سفر رئیس جمهور در یک سال اخیر به پروژه های راهسازی اختصاص یافته که این امر در سایه تلاش موثر و پیگیرانه استاندار اردبیل، مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل و نمایندگان استان بوده است.

شایقی افزود: تلاش ما بر این است تا در سه ماه پایانی سال نیز اعتبارات خوبی را برای تکمیل پروژه های بزرگراهی تامین کنیم تا ۷۵ کیلومتر بزرگراه در استان اردبیل در سال جاری آماده بهره برداری شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: سال گذشته از محل سفر رئیس جمهور یک‌هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار به استان اختصاص یافت که بیشتر صرف اجرای پروژه‌های پیشران توسعه استان نظیر راه آهن، راه‌ها، سدها، بیمارستان‌ها، پایاب سد خداآفرین و دیگر طرح‌های مهم و اساسی شد.

انتهای پیام/
منبع خبر: بازار