حجت‌الاسلام مهدی ستوده در گفت‌و گو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: آیت‌الله مروج از روحانیان جهادی و مبارز دهه‌های اول انقلاب بود که همواره با درایت تمام در سنگر دفاع از انقلاب و خط امام و ولایت حاضر شده و سعی می‌کرد تا جوانان را به سمت جبهه‌های حق علیه باطل ترغیب و […]

حجت‌الاسلام مهدی ستوده در گفت‌و گو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: آیت‌الله مروج از روحانیان جهادی و مبارز دهه‌های اول انقلاب بود که همواره با درایت تمام در سنگر دفاع از انقلاب و خط امام و ولایت حاضر شده و سعی می‌کرد تا جوانان را به سمت جبهه‌های حق علیه باطل ترغیب و تشویق کند.

وی تصریح کرد: این شخصیت وارسته خود نیز با حضور در جبهه‌های جنگ سعی کرد تا روحیه رزمندگان اسلام را تقویت کرده و به حرکت ارزشمند آنها شتاب مضاعفی بدهد تا همچنان رزمندگان اسلام در سنگر دفاع از انقلاب اسلامی حضوری شایسته داشته باشند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: در همه عرصه‌ها آیت‌الله مروج را می‌توان عالم آگاه به زمان و مدبر شایسته‌ای دانست که در تصمیم‌گیری‌ها پخته عمل کرده و همواره سعی می‌کرد تا صلاح و شایستگی کار مردم و رفع مشکلات آنها را به مسئولان گوشزد کند.

حجت‌الاسلام ستوده افزود: آیت‌الله مروج با حضور در سنگرهای مختلف همواره سعی می‌کرد تا روحیه مردم‌داری خود را حفظ کرده و بیش از هر زمان دیگر زمینه حرکت‌های تحول‌آفرین را در استان زمینه‌ساز شود.

وی نقش علما و روحانیون را در پیشبرد اهداف ارزشی در حوزه‌های مختلف یادآور شد و خاطرنشان کرد: علما همواره سعی کردند تا از سنگر مساجد، مصلاها و سایر فضاهای معنوی برای انسجام‌بخشی به حرکت‌های مردم استفاده کرده و به نوعی آگاهی، رشد و بالندگی مردم را با درایتی بالا رقم بزنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل به بیست و یکمین سالگرد رحلت آیت‌الله مروج امام جمعه فقید اردبیل اشاره کرد و ادامه داد: ۲۷ فروردین همه ساله یادآور عروج روحانی برجسته و عالمی فقیه است که در سنگر صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی و دستاوردهای امام همواره پیشقدم بوده و پشتیبانی‌های همه‌جانبه را از مجموعه‌های مختلف انقلابی و ارزشی انجام داده است.

انتهای پیام/

منبع