به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، رأی الیوم در مطلبی با اشاره به هشدار نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره اینکه این رژیم در آستانه فروپاشی است، نوشت: بنت هنگامی که گفت اسرائیل در برابر گزینه‌های سختی قرار گرفته و در آستانه فروپاشی است، کاملاً درست گفت. اما چرا این فروپاشی نزدیک است؟ آیا […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، رأی الیوم در مطلبی با اشاره به هشدار نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره اینکه این رژیم در آستانه فروپاشی است، نوشت: بنت هنگامی که گفت اسرائیل در برابر گزینه‌های سختی قرار گرفته و در آستانه فروپاشی است، کاملاً درست گفت. اما چرا این فروپاشی نزدیک است؟ آیا ساعت صفر برای حمله به سکوهای گازی در دریای مدیترانه فرا رسیده و این چه زمانی و چگونه خواهد بود؟

این رسانه می‌نویسد: ما از اظهارات نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی که نظریه بدبینانه و از روی یاس را مطرح کرد، شگفت زده نشدیم. وی این سوال را مطرح کرد که آیا ما قادر به حفظ اسرائیل خواهیم بود؟ او پاسخی به این سوال که در اذهان بیشتر شهرک نشینان اسرائیلی این روزها وجود دارد، نداد. هفتاد درصد از شهرک نشینان در نظرسنجی رسانه اسرائیلی نگرانی و هراس خود از سرنوشت این رژیم اعلام کرده‌اند. جنگ آتی که مردان مقاومت در جنوب لبنان و غزه فتیله آن‌را روشن خواهند کرد، امکان آغازش در هر لحظه وجود دارد. بعید نمی‌دانیم که سکوهای گازی اسرائیل در دریای مدیترانه هدف آتی موشک‌های مقاومت باشد. رزمایش‌های اسرائیل در قبرس و آب‌های یونان به منظور آمادگی برای مقابله با آن انجام شد هم ارزشی ندارد

رأی الیوم نوشت: نه بنت و نه نتانیاهو و نه حتی بن گورین اگر از گور خارج شود و مجدداً رهبری اسرائیل را برعهده گیرد، هرگز قادر حفظ موجودیت رژیم اشغالگر نخواهند بود به ویژه که آمریکا و اروپا به عنوان حامیان اصلی این رژیم مشغول جنگ فرسایشی اوکراین که طولانی خواهد بود، هستند.

این رسانه می‌نویسد: چگونه اسرائیل می‌تواند که موجودیت داشته باشد در حالی که لبنان و غزه و سوریه تحریم تحریم شدید هستند و مردمش لقمه نانی برای خوردن ندارند و دارویی و برقی ندارند.

رأی الیوم گزارش داد: اسرائیل گاز فلسطینی را می دزدد و یک کشور عربی آن‌را می خرد و این در حالی است که برای لبنان استخراج گاز از دریای مدیترانه ممنوع است و بهانه هم معضل ترسیم مرزهاست. این وضع نمی‌تواند که ادامه داشته باشد و نباید هم ادامه داشته باشد.

این رسانه نوشت: جنگ آتی که مردان مقاومت در جنوب لبنان و غزه فتیله آن‌را روشن خواهند کرد، امکان آغازش در هر لحظه وجود دارد. بعید نمی‌دانیم که سکوهای گازی اسرائیل در دریای مدیترانه هدف آتی موشک‌های مقاومت باشد. رزمایش‌های اسرائیل در قبرس و آب‌های یونان به منظور آمادگی برای مقابله با آن انجام شد هم ارزشی ندارد.

رأی الیوم در پایان آورده است: بله ای «بنت»، اسرائیل غاصب که همه طرح‌های صلح را نابود کرد و به زورگویی و شهرک سازی و جنایات جنگی ادامه داد، در آستانه فروپاشی است و عمرش به سرآمده است. گاز ما را غارت می‌کنند و کودکان ما را می کشند و اسیران ما را تحقیر می‌کنند و از ما انتظار دارند که ساکت بمانیم و برای آنها دست بزنیم؟ لحظه انفجار نزدیک است و واکنش زلزله وار خواهد بود و در برابر شما راهی جز پیمودن دریا برای حفظ جان نخواهد بود.

انتهای پیام/

منبع