امیررضا مختاری در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان با بیان اینکه در علوم مدیریتی نقطه تلاقی عرضه و تقاضا پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان نامیده می شود گفت: در هر کسب و کاری شما باید شناختی از پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان خودتان داشته باشید. مشاور و مدرس حوزه کسب و کار گفت: در علوم بازاریابی […]

امیررضا مختاری در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان با بیان اینکه در علوم مدیریتی نقطه تلاقی عرضه و تقاضا پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان نامیده می شود گفت: در هر کسب و کاری شما باید شناختی از پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان خودتان داشته باشید.

مشاور و مدرس حوزه کسب و کار گفت: در علوم بازاریابی از تکنیک های مختلفی برای شناخت پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان استفاده می شود که یکی از این تکنیک ها، تکنیک آمیخته پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان است.

وی تصریح کرد: در تکنیک آمیخته پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان با بررسی ۴ فاکتور مهم می توانیم پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان را شناسایی و تحلیل کنیم.

مختاری اظهار کرد: اولین فاکتور در این شیوه پروداکت یا همان محصول است. در واقع هرکس در هر کسب و کاری باید محصول و خدمات خودش را بشناسد و تحلیل کند.

وی دومین فاکتور را قیمت محصول عنوان کرد و افزود: شما باید به عنوان مدیر کسب و کار، استراتژی قیمت گذاری را بشناسید.

مشاور و مدرس حوزه کسب و کار با بیان اینکه سومین مولفه مکان است گفت: مکان در واقع موقعیت کسب و کاری است که خدمات و محصولات خود را در آن ارائه می دهید.

مختاری مهمترین فاکتور در بحث تکنیک آمیخته پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان را ترویج عنوان کرد و افزود: هیچ کسب و کاری بدون تبلیغ و ترویج نمی تواند به موفقیت برسد.

وی افزود: شما برای موفقیت در حوزه کسب و کار باید از تکنیک آمیخته پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به درستی استفاده کنید.

انتهای پیام/

منبع