امیدعلی رعنایی در گفت‌و گو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: آمریکایی‌ها در روز تحقیر و شکست تاریخی خود مستأصل و ناتوان در برابر نیروهای مسلح ما جز فرار و دور شدن از آب‌های آزاد چاره‌ای نداشتند و این جمهوری اسلامی ایران بود که حاکمیت ملی و دفاعی خود را به نمایش گذاشت. وی […]

امیدعلی رعنایی در گفت‌و گو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: آمریکایی‌ها در روز تحقیر و شکست تاریخی خود مستأصل و ناتوان در برابر نیروهای مسلح ما جز فرار و دور شدن از آب‌های آزاد چاره‌ای نداشتند و این جمهوری اسلامی ایران بود که حاکمیت ملی و دفاعی خود را به نمایش گذاشت.

وی تصریح کرد: با مرور تاریخ این حقیقت روشن می‌شود که آمریکا در مقاطع مختلف هر از گاهی توسط جمهوری اسلامی ایران و نیروهای مسلح بصیر و هوشیار تحقیر شده و در برابر اراده ایمانی و ارزشی فرزندان غیرتمند این مرز و بوم ناتوان و عاجز شده است.

استاد علوم سیاسی دانشگاه‌های اردبیل گفت: حرکت اخیر نیروی دریایی سپاه در جلوگیری از دزدی نفتکش‌ها بار دیگر به طعنه‌زنندگان داخلی قدرت دفاعی جمهوری اسلامی ایران این حقیقت را ثابت کرد که دنیای امروز دنیای زور، تزویر و حاکمیت اراده‌هاست و در این مسیر اگر به قدرت نظامی مجهز نشویم قطعاً شکست خواهیم خورد.

رعنایی افزود: در صحنه اصلی جنگ اراده‌ها و باورهای قوی همواره جمهوری اسلامی ایران برنده میدان بوده چرا که اراده این ملت بر گرفته از قدرت الهی و ایمانی است و شکست تحقیرآمیز آمریکایی‌ها و همدستان منطقه‌ای او در تاریخ ماندگار خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع