به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از آسوشیتدپرس، آمریکا از اختصاص جایزه نقدی برای شناسایی و معرفی یک عضو حزب الله لبنان خبر داد. در این ارتباط وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که این کشور جایزه‌ای را به ارزش پنج میلیون دلار برای ارائه هرگونه اطلاعاتی از «خلیل یوسف حرب» از اعضای حزب‌الله […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از آسوشیتدپرس، آمریکا از اختصاص جایزه نقدی برای شناسایی و معرفی یک عضو حزب الله لبنان خبر داد.

در این ارتباط وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که این کشور جایزه‌ای را به ارزش پنج میلیون دلار برای ارائه هرگونه اطلاعاتی از «خلیل یوسف حرب» از اعضای حزب‌الله لبنان ارائه خواهد داد.

وزارت خارجه آمریکا، «خلیل یوسف حرب» را از رهبران حزب‌الله لبنان و مشاور نزدیک به سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان معرفی کرده است.

در حالی که حزب الله به عنوان یک حزب سیاسی در لبنان دارای محبوبیت و نفوذ گسترده ای است و اعضای این حزب در پارلمان لبنان دارای کرسی‌های متعدد هستند، اما واشنگتن همواره با طرح اتهامات واهی بدنبال فشار و رویکرد خصمانه علیه ایران حزب سیاسی در لبنان است.

پیش از این نیز وزارت خزانه‌داری آمریکا اعلام کرده بود که نام ۷ شهروند لبنانی در ارتباط با حزب‌الله را به فهرست اشخاص تحت تحریم دفتر کنترل دارایی‌های خارجی (اوفک) که از نهادهای زیرمجموع وزارت خزانه‌داری آمریکا به شمار می‌رود، افزوده کرده است.

انتهای پیام/

منبع