مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: از ۲۵ خرداد سال‌جاری اسکان فرهنگیان در۱۴۴ مدرسه استان اردبیل آغاز می‌شود.

احمد ناصری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ستاد اسکان فرهنگیان استان اردبیل به منظور جلب رضایت فرهنگیان، تابستان امسال از 25خرداد در ۱۹ پایگاه و هزار و ۲۲۳ کلاس مجهز در ۱۴۴ مدرسه آماده پذیرش و اسکان فرهنگیان است.

وی افزود: برنامه‌ریزی لازم برای بازدید از پایگاه‌ها و مدارس محل اسکان جهت کنترل و نظارت بر نحوه ارائه خدمات شایسته و بهبود کیفی خدمات به مسافران فرهنگی انجام شده که امیدواریم رضایت خاطر مهمانان در استان حسینی و چشمه‌های بهشتی را فراهم سازیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: در مدارس اسکان بر اساس میزان امکانات اختصاصی در کلاس‌ها، ۳۶۳ کلاس ویژه، ۵۳۵ کلاس نوع «الف»، ۳۲۶ کلاس نوع «ب» تدارک دیده شده است.

ناصری با اشاره به مشارکت ۴۷۳ نفر عوامل اجرایی در امر اسکان تابستانی بیان داشت: در هر یک از نواحی ۱۹ گانه آموزشی پایگاه اسکان تدارک دیده شده است که مراجعان می‌توانند اطلاعات لازم را از پایگاه‌ها کسب کنند.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش استان در سال گذشته از لحاظ میزان پذیرش مهمانان فرهنگی در سطح کشور رتبه دوم را کسب کرد، افزود: در تابستان سال گذشته ۱۰۸‌هزار خانوار فرهنگی و ۳۹۵‌هزار نفر در مراکز اسکان فرهنگیان استان اردبیل پذیرش شدند.

انتهای پیام/