رئیس هیئت والیبال استان اردبیل گفت: ورزشگاه رضازاده اردبیل آمادگی کامل برای برگزاری مسابقات والیبال از لیگ ملت‌های جهان را دارد.

نادر فلاحی بعد از ظهر امروز در بازدید نماینده فدراسیون والیبال از ورزشگاه رضازاده اردبیل اظهار داشت: سالن ۶ هزار نفری رضازاده اردبیل به طور ویژه استانداردسازی شده و این سالن آمادگی کامل برای برگزاری مسابقات والیبال لیگ ملت‌های جهان را دارد.

وی با اشاره به این که مسابقات والیبال لیگ ملت‌های جهان ۲۰۱۹ خرداد ماه سال آینده برگزار می‌شود افزود: تمهیدات لازم در  این زمینه انجام یافته تا با پیگیری استاندار اردبیل و مسئولان مربوط این میسابقات به میزبانی اردبیل برگزار شود.

فلاحی اظهار کرد: سالن ۶ هزار نفری رضازاده اردبیل مورد تائید نماینده  فدراسیون جهانی والیبال در اردبیل قرار گرفت و وی از وضعیت این سالن ابراز رضایت کرد که انتظار می‌رود این دوره از مسابقات جهان در اردبیل برگزار شود.

رئیس هیئت والیبال استان اردبیل گفت: اردبیل سابقه میزبانی مسابقات والیبال بین‌المللی را دارد و برگزاری این رویداد برای این استان با توجه به تجربیاتی که از دوره‌های قبلی داشته انتظار می‌رود به صورت باشکوه و منظم برگزار شود.

فلاحی افزود: تماشاگران اردبیلی با حضور چشم‌گیر خود در مسابقات بین‌المللی والیبال نشان دادند که به رشته والیبال علاقه‌مند هستند و شور و نشاط تماشاگران اردبیلی شگفتی تماشاگران را به دنبال داشت.

وی بیان کرد: تمهیدات لازم انجام یافته تا شرایط به طور کامل برای میزبانی اردبیل در مسابقات والیبال ملت‌های جهان انجام شود و در این زمینه استاندار اردبیل با جدیت پیگیر موضوع است تا این رویداد بین‌المللی به طور باشکوه و منظم برگزار شود.

انتهای پیام/