حجت الله صیدی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان اظهار کرد: در سراسر کشور و به تبع آن در استان اردبیل بانک صادرات در حمایت از بخش تولید و سرمایه گذاری سعی دارد تا در حد وسع و توان با پرداخت تسهیلات و منابع مورد نیاز در خدمت سرمایه گذاران و کارآفرینان باشد. وی با […]

حجت الله صیدی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان اظهار کرد: در سراسر کشور و به تبع آن در استان اردبیل بانک صادرات در حمایت از بخش تولید و سرمایه گذاری سعی دارد تا در حد وسع و توان با پرداخت تسهیلات و منابع مورد نیاز در خدمت سرمایه گذاران و کارآفرینان باشد.

وی با اشاره به امضای تفاهمنامه همکاری و تامین منابع مالی برای پروژه راه ارتباطی اردبیل-سرچم خاطرنشان کرد: ۴۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل این بزرگراه ارتباطی تسهیلات پرداخت می کنیم که ضمانت آن را سازمان برنامه و بودجه با بازپرداخت در موعد مقرر انجام می‌دهد.

مدیرعامل بانک صادرات افزود: در این تفاهمنامه تمامی موارد تبیین شده تا در مدت دو سال با پرداخت این تسهیلات شرکت ساخت و توسعه زیربناها بتواند فعالیت های خود را انجام دهد.

صیدی از آمادگی بانک صادرات برای مشارکت در اجرای پروژه های آب و فاضلاب اردبیل خبر داد و گفت: آمادگی داریم تا در صورت توافق با مسئولان استان در روند اجرای این پروژه ها مشارکت عملیاتی را انجام دهیم.

انتهای پیام/

منبع