عباسی‌نیا گفت: آماده سرمایه‌گذاری برای زیپ لاین و بازی‌ها و تفریحات کابلی در منطقه کوتول شهر گرمی هستیم و این منطقه ظرفیت لازم برای این مهم را دارد.

به گزارش آذرمغان، عباسی نیا، مدیرعامل پل معلق هیر در جلسهبررسی طرح‌های گردشگری گرمی گفت: آماده سرمایه‌گذاری برای زیپ‌لاین و بازی‌ها و تفریحات کابلی در منطقه کوتول شهر گرمی هستیم و این منطقه ظرفیت لازم برای این مهم را دارد.

وی افزود: سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در دریاچه گیلارلو با وجود ظرفیت‌های عظیم این منطقه منوط به تامین زیرساخت‌های لازم و ارائه مجوزهای واگذاری اراضی است.
علی بهشتی، فرماندار مغان نیز در این جلسه اظهار کرد: ۳۳ محصول استراتژیک در این شهرستان تولید می‌شود که نشانگر ظرفیت‌های بالای تولید خام محصولات دامی، کشاورزی و باغی در این منطقه است.

وی افزود: از هرگونه سرمایه‌گذاری خصوصی در هر بخشی بخصوص بخش گردشگری حمایت خواهیم کرد و گرمی قطعاً آینده درخشانی در زمینه‌های مختلفی خواهد داشت.

ولی اسماعیلی، نائب رییس اول کمیسیون اجتماعی همچنین در این جلسه از اهتمام جدی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان نسبت به توسعه گردشگری شهرستان گرمی تشکر و قدر دانی کرد.

علی حسین زاده، رییس میراث، فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان گرمی نیز در این جلسه گفت: گردشگری بعنوان محور توسعه در دستور کار قرار گرفته و بر اساس برنامه ریزی اداره کل میراث فرهنگی استان توسعه این بخش در سالهای اخیر شتاب بیشتری به خود گرفته است.

او ضمن قدردانی از حمایت های مدیرکل ابراز امیدواری کرد: سرمایه گذاری در بخش گردشگری نقطه عطفی در توسعه اقتصادی، گردشگری و اشتغال جوانان شهرستان بخصوص در دوران پسا کرونا باشد.

حسین زاده از صاحبان سرمایه شهرستان گرمی خواست برای سرمایه گذاری در این بخش و اطلاع از طرح های توجیهی مطالعه شده به این اداره مراجعه کنند.

انتهای پیام/