به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، یعثوب نژادمحمد عصر دوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: هم‌اکنون به دنبال طرح ملی ۱۳ بانک در استان اردبیل آماده پرداخت تسهیلات بدون ضامن به متقاضیان واجد شرایط هستند. وی با اشاره به اینکه این تسهیلات تا سقف یک میلیارد ریال و با توجه به امتیاز اعتباری […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، یعثوب نژادمحمد عصر دوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: هم‌اکنون به دنبال طرح ملی ۱۳ بانک در استان اردبیل آماده پرداخت تسهیلات بدون ضامن به متقاضیان واجد شرایط هستند.

وی با اشاره به اینکه این تسهیلات تا سقف یک میلیارد ریال و با توجه به امتیاز اعتباری متقاضیان در نظر گرفته می‌شود، افزود: طرح پرداخت وام بدون ضامن در حال‌حاضر بدون هیچ گونه محدودیتی به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می‌شود.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان به سهم اشتغال استان در حوزه‌های مختلف اشاره و تصریح کرد: سهم اشتغال استان اردبیل در کشاورزی ۳۳.۱ درصد، صنعت ۲۷.۳ درصد و خدمات ۳۹.۶ درصد بوده که استان در اشتغال حوزه کشاورزی حائز رتبه برتر است.

نژادمحمد به آخرین سرانه تولید ناخالصی در استان اشاره و اذعان کرد: طبق احصای سال ۹۷ درآمد سرانه یا همان سرانه تولید ناخالص داخلی در استان د ر حدود ۵۰.۴ میلیون ریال بوده است.

وی درآمد سالانه خانوار شهری اردبیل را ۵۲۳ میلیون ریال دانست و ادامه داد: متوسط درآمد خانوار روستایی استان نیز در سال گذشته چیزی حدود ۴۰۹ میلیون ریال برآورد شده که اردبیل در بین استان‌های مختلف کشور رتبه ۱۸ ملی را به خود اختصاص داده است.

این مسئول همچنین به سهم مالیات از درآمدهای عمومی در استان اشاره و خاطرنشان کرد: سهم مالیات از درآمدهای عمومی در استان ۹۰ درصد بوده که این میزان در کل کشور ۶۰ درصد در نظر گرفته می‌شود.

انتهای پیام/

منبع