به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، سیدجواد یحیی‌زاده شامگاه دوشنبه در جلسه ستاد برگزاری برنامه‌های گرامیداشت هفته دولت خلخال اظهار کرد: کلنگ آغاز عملیات اجرایی ۲ طرح و پروژه عمرانی شهرستان خلخال همزمان با هفته دولت با اعتبار ۶۰۰ میلیارد ریال بر زمین زده می‌شود. وی از افتتاح و بهره برداری از ۵۴ پروژه عمرانی، […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، سیدجواد یحیی‌زاده شامگاه دوشنبه در جلسه ستاد برگزاری برنامه‌های گرامیداشت هفته دولت خلخال اظهار کرد: کلنگ آغاز عملیات اجرایی ۲ طرح و پروژه عمرانی شهرستان خلخال همزمان با هفته دولت با اعتبار ۶۰۰ میلیارد ریال بر زمین زده می‌شود.

وی از افتتاح و بهره برداری از ۵۴ پروژه عمرانی، اقتصادی و گردشگری این شهرستان در هفته دولت خبر داد و گفت: بر اساس این گزارش این طرح‌ها شامل ۴۹ پروژه عمرانی با هزینه کرد ۷۲۰ میلیارد ریال اعتبار و همچنین ۵ طرح اقتصادی با سرمایه گذاری ۳۵۰ میلیارد ریال است.

فرماندار خلخال بیان کرد: از جمله این پروژه‌ها، آسفالت راه‌های ارتباطی روستایی، طرح‌های آبرسانی روستاهای کم آب منطقه، طرح‌های هادی روستاها، توسعه شبکه فاضلاب شهری، توسعه و احداث آنتن‌هایBTS مخابراتی، پروژه مسکن اقدام ملی و پروژه‌های نوسازی مدارس هستند که با حضور استاندار اردبیل مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.

یحیی‌زاده خاطر نشان کرد: علاوه بر افتتاح و بهره‌برداری از طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان، ده‌ها ویژه برنامه فرهنگی، ورزشی، هنری و اجتماعی برای گرامیداشت ایام هفته دولت پیش بینی شده که در طول این هفته برگزار خواهد شد.

وی همچنین از تخصیص اعتبار برای ادامه عملیات اجرایی پروژه نیمه کاره واریانت راه خلخال به اسالم در ابتدای این راه خبر داد و گفت: این پروژه با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی بزودی آغاز شده و تا پایان پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان ماه سال ۱۴۰۱ به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/

منبع