غلامرضا خوشزاد در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان اظهار داشت: اجرا و تدوین طرح‌های توسعه اقتصادی و اشتغال‌زایی در استان اردبیل جزو اولویت‌های مهم و اساسی است که به همین منظور این طرح در ۷۱۸ روستای استان آغاز شده و رونق تولید و اشتغال در این روستاها مد نظر است. معاون برنامه‌ریزی سازمان مدیریت […]

غلامرضا خوشزاد در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان اظهار داشت: اجرا و تدوین طرح‌های توسعه اقتصادی و اشتغال‌زایی در استان اردبیل جزو اولویت‌های مهم و اساسی است که به همین منظور این طرح در ۷۱۸ روستای استان آغاز شده و رونق تولید و اشتغال در این روستاها مد نظر است.

معاون برنامه‌ریزی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی اردبیل گفت: شتاب‌بخشی به فرآیند توسعه کارآفرینی در استان و روستاها که جزو ارکان تولید و اشتغال محسوب می‌شود بسیار مهم و ضروری محسوب می‌شود و به همین منظور تصویب مطالعات طرح تدوین سند اشتغال روستایی در استان امسال به تصویب رسیده است.

خوشزاد خاطرنشان کرد: تحقق اشتغال روستاییان در استان و تحقق مهاجرت معکوس برای بهبود وضعیت استان برای دستیابی به اهداف مورد نظر بسیار مهم و اساسی است و امید می‌رود با همکاری دستگاه‌های اجرایی بتوانیم نسبت به مشارکت روستاییان و نیز بهره‌مندی از تسهیلات بانکی اقدامات لازم را انجام دهیم.

وی تصریح کرد: اجرای طرح‌های پیشران در سطح استان به منظور دستیابی به اهداف توسعه‌ای بسیار مهم و اساسی است که در این زمینه درصدد هستیم با بهره‌گیری از ظرفیت‌های بومی روستاهای هدف نسبت به توسعه استان گام‌های اساسی برداشته و مشکلات موجود را برطرف کنیم.

معاون برنامه‌ریزی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل افزود: اجرای برنامه‌های توسعه‌ای برای رفع اشکالات و نارسایی‌های موجود از اهم مواردی است که با نگاه علمی و تخصصی درصدد رفع مشکلات و نیز بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود هستیم تا توانمندی‌ها را به نقطه عملیاتی برسانیم.

خوشزاد ادامه داد: امید می‌رود همکاری و مشارکت‌ها در این زمینه بیش از پیش ادامه داشته باشد تا بتوانیم بخشی از مشکلات موجود را برطرف کرده و به تمامی اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم.

انتهای پیام/
منبع خبر: بازار