به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اکبر بهنامجو در جریان بازدید از شرکت قطعه‌سازان آراتا آذر اردبیل اظهار کرد: این مجموعه تولیدی با هدف کسب سهمی از بازارهای داخلی و جهانی در زمینه تولید و عرضه انواع قطعات یدکی خودروهای سنگین با توانمندی منحصر به فرد به بهره‌برداری خواهد رسید. بهنام‌جو ضرورت تولید قطعات با […]

به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اکبر بهنامجو در جریان بازدید از شرکت قطعه‌سازان آراتا آذر اردبیل اظهار کرد: این مجموعه تولیدی با هدف کسب سهمی از بازارهای داخلی و جهانی در زمینه تولید و عرضه انواع قطعات یدکی خودروهای سنگین با توانمندی منحصر به فرد به بهره‌برداری خواهد رسید.

بهنام‌جو ضرورت تولید قطعات با کیفیت منطبق بر استانداردهای جهانی را یادآور شد و تصریح کرد: در سال‌های اخیر تولید قطعات مهم و با کیفیت توانمندی‌های منحصر به فردی را در جلب رضایت مشتریان به وجود آورده و استان اردبیل نیز به قطب صنعت تولید قطعات خودرویی تبدیل می‌شود.

وی تلاش این مجموعه را با تکیه بر سطح مهارت و دانش و دستیابی به تکنولوژی‌های برتر محصولات، انجام طراحی مناسب محصولات با کیفیت اعلام کرد و گفت: انتظار می‌رود در این زمینه تولیدات و عرضه محصولات به پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان همراه با جلب رضایت بیشتر باشد.

استاندار اردبیل به در حال احداث بودن کارخانه تولید پروفیل یو. پی. وی. اس اشاره کرد و افزود: در تلاش هستیم تا با حل مشکل برق و گاز این مجموعه و تکمیل ساختمان در اولین فرصت این کارخانه و مجتمع صنعتی نیز با اشتغالزایی مناسب فعالیت خود را آغاز کند.

بهنام‌جو در بازدید از مجتمع تولیدی خادم وطن در اردبیل نیز خاطر نشان کرد: این مجموعه تولیدی نیز قادر است فوم، پنجره‌های پی. وی. سی و دو جداره را با ظرفیت بالا و اشتغالزایی ۹۰ نفر رقم بزند که تولید این محصولات با توجه به پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان خارجی و کشورهای همسایه می‌تواند یک قابلیت منحصر به فرد باشد.

انتهای پیام/

منبع