سلیم قاسمی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، اظهار کرد: آغاز اجرای دوره‌های آموزشی را با همکاری مرکز مدیریت، آموزش، پژوهش و توسعه آینده‌نگری سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در فصل بهار شاهد هستیم. وی تصریح کرد: این دوره‌های آموزشی ویژه مدیران استانی است که در بخش‌های عمومی و توجیهی برگزار […]

سلیم قاسمی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، اظهار کرد: آغاز اجرای دوره‌های آموزشی را با همکاری مرکز مدیریت، آموزش، پژوهش و توسعه آینده‌نگری سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در فصل بهار شاهد هستیم.

وی تصریح کرد: این دوره‌های آموزشی ویژه مدیران استانی است که در بخش‌های عمومی و توجیهی برگزار شده تا شاهد بهره‌مندی مدیران از این دوره‌ها باشیم.

معاون آموزش، پژوهش و توسعه آینده‌نگری سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: همچنین اجرای دوره‌های اختصاصی برای دستگاه‌های اجرایی از جمله شهرداری اردبیل و برگزاری دوره توجیهی حسابداری تعهدی بنیاد شهید، مدیریت ارتباطات سازمانی و تیم‌سازی همچنین شیوه کار پژوهشی را برای حوزه علمیه شاهد هستیم.

قاسمی افزود: در حال حاضر و در اردیبهشت ماه ۱۱ دوره در حال برگزاری است که انتظار می‌رود خروجی این دوره‌ها به ارتقای توانمندی مدیران و مسئولان امر منجر شود.

وی از ابلاغیه بند «جیم» تبصره ۹ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ خبر داد و خاطرنشان کرد: در راستای اجرای بند «ب» ماده ۶۴ قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی قرار شده یک درصد از اعتبارات هزینه‌ای به این حوزه اختصاص پیدا کند.

معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل اضافه کرد: مقرر است دستگاه‌های اجرایی به اسناد فصول یک، چهار و ۶ و اعتباراتی که به آنها اختصاص یافته بخشی از این منابع را به امور پژوهشی و فناوری اختصاص داده و ۲۴ دستگاه اجرایی استان از این منابع بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر