سیاوش محمدی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، به تشریح آخرین وضعیت نقشه‌های هواشناسی در استان اردبیل پرداخت و اظهار کرد: بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده استقرار جوی نسبتاً پایدار تا بعد از ظهر فردا یکشنبه ۲۴ بهمن، در غالب مناطق استان است. وی از نفوذ هوای سرد و افزایش ابر در استان […]

سیاوش محمدی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، به تشریح آخرین وضعیت نقشه‌های هواشناسی در استان اردبیل پرداخت و اظهار کرد: بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده استقرار جوی نسبتاً پایدار تا بعد از ظهر فردا یکشنبه ۲۴ بهمن، در غالب مناطق استان است.

وی از نفوذ هوای سرد و افزایش ابر در استان نیز خبر داد و افزود: از عصر فردا با تقویت زبانه‌های پرفشار که با جریانات مرطوب خزری نیز همراه خواهد بود شاهد افزایش ابرناکی، رخداد مه، وزش باد شرقی خواهیم بود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل با بیان اینکه بارش خفیف به ویژه در نوار شرقی استان پیش بینی می‌شود گفت: این شرایط تا اواخر وقت چهارشنبه تداوم خواهد یافت و اوج ناپایداری‌ها از عصر روز دوشنبه تا صبح روز چهارشنبه خواهد بود.

محمدی به کاهش محسوس دما در هفته جاری نیز اشاره کرد و افزود: طی مدت مذکور احتمال اختلال در پروازهای فرودگاه اردبیل بویژه در ساعات صبحگاهی و عصرگاهی دور از انتظار نخواهد بود.

وی به کمینه و بیشینه دمای رخداده در مناطق مختلف استان طی شبانه روز گذشته نیز اشاره کرد و ادامه داد: خلخال با دمای ۱۳ درجه سانتی گراد زیر صفر و گرمی با دمای یک درجه سانتی گراد بالای صفر به ترتیب سردترین و گرم‌ترین شهرستان‌های استان به ثبت رسیدند.

انتهای پیام/

منبع