عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس گفت: شرایط وزارت راه به‌گونه‌ای است که باید فردی سکان این وزارتخانه را در دست بگیرد که بتواند از امکانات، تجهیزات و نیروهای انسانی به نحو احسن استفاده کند و بذرپاش چنین ویژگی را دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از فارس، محمدحسن آصفری عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس با اشاره به توانمندی‌های مهرداد بذرپاش گزینه دولت برای تصدی وزارت راه و شهرسازی، اظهار کرد: بذرپاش فرد توانمندی است و فضای مجلس و دولت را نیز به خوبی می‌شناسد، او در گذشته کارنامه موفقی داشته است.

وی با بیان اینکه مهرداد بذرپاش می‌تواند امورات وزارت راه و شهرسازی را اصلاح کند، افزود: او فردی مؤثر و کارآمد است.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس ضمن تشکر از رستم قاسمی وزیر سابق وزارت راه و شهرسازی، تأکید کرد: شرایط وزارت راه و شهرسازی به‌گونه‌ای است که باید فردی توانمند به لحاظ مدیریتی سکان این وزارتخانه را در دست بگیرد و بتواند از امکانات، تجهیزات و نیروهای انسانی به نحو احسن استفاده کند و بذرپاش چنین ویژگی را دارد.

آصفری در نهایت تصدی وزارت راه و شهرسازی از سوی مهرداد بذرپاش را مثبت ارزیابی کرد.

گفتنی‌ است، پیش از این مهرداد بذرپاش به‌ عنوان رئیس دیوان محاسبات‌کشور، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان ملی جوانان، مدیرعامل سایپا، مدیرعامل پارس‌خودرو ومشاور اجتماعی رئیس‌جمهور فعالیت داشته است.

پایان پیام/

منبع خبر: فارس