به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، آرمان رمضانی که بعد از حضور در استقلال مورد هجمه‌های زیادی قرار گرفت و خیلی‌ها جذب او را یک اشتباه از سوی کادر فنی آبی پوشان می‌دانستند، با گل‌هایی که در دو بازی اخیر زده ورق را به سود خود برگردانده تا حالا یکی از بازیکنان محبوب این تیم […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، آرمان رمضانی که بعد از حضور در استقلال مورد هجمه‌های زیادی قرار گرفت و خیلی‌ها جذب او را یک اشتباه از سوی کادر فنی آبی پوشان می‌دانستند، با گل‌هایی که در دو بازی اخیر زده ورق را به سود خود برگردانده تا حالا یکی از بازیکنان محبوب این تیم باشد.

رمضانی اولین گلش را در دیداری حساس و در حالی که پیروزی برای استقلال در آبادان دور از دسترس به نظر می‌رسید به ثمر رساند تا نقش مهمی در کسب ۳ امتیاز خارج از خانه آبی پوشان داشته باشد. این مهاجم که بعد از آن در تمام بازی‌های تدارکاتی هم گلزنی کرد، مقابل شهرخودرو برای اولین بار در ترکیب ثابت قرار گرفت و در دقیقه ۴۷ موفق به گلزنی شد تا نشان دهد در تیم استقلال احیا شده و حالا کادر فنی آبی پوشان می‌توانند حساب ویژه‌ای روی او باز کنند.

با اینکه رمضانی تنها ۲ گل برای تیمش زده و در آمار ارسلان مطهری به همراه مهدی قایدی با ۵ و وریا غفوری با ۴ گل جلوتر از او قرار دارند، اما با احتساب گل زده به نسبت دقایق بازی، می‌توان او را با ۲ گل در ۱۱۶ دقیقه بهترین گلزن آبی پوشان دانست. در واقع رمضانی توانسته به ازای هر ۵۸ دقیقه بازی یک بار برای استقلال گل بزند.

رمضانی برای اولین بار مقابل پیکان ۷ دقیقه فرصت بازی پیدا کرد و بعد از آن مقابل ذوب آهن، پرسپولیس و صنعت نفت در دقایق پایانی به میدان رفت و مقابل شهرخودرو برای اولین بار در ترکیب ثابت قرار گرفت که در دقیقه ۷۵ از زمین بازی خارج شد.

انتهای پیام/

منبع