به گزارش پايگاه خبري تحليلي آذرمغان به نقل از مهر، هم‌زمان با ۲۸ آبان و به دنبال برپایی مراسم چهلمین روز درگذشت «اسرا پناهی‌خانقاه» در آرامستان علی آباد اردبیل، اغتشاشگران به مدت ۲ ساعت در میدان علی آباد تجمع کرده و با سردادن شعارهای ساختار شکنانه سعی در برهم زدن امنیت و آرامش شهر اردبیل […]

به گزارش پايگاه خبري تحليلي آذرمغان به نقل از مهر، هم‌زمان با ۲۸ آبان و به دنبال برپایی مراسم چهلمین روز درگذشت «اسرا پناهی‌خانقاه» در آرامستان علی آباد اردبیل، اغتشاشگران به مدت ۲ ساعت در میدان علی آباد تجمع کرده و با سردادن شعارهای ساختار شکنانه سعی در برهم زدن امنیت و آرامش شهر اردبیل داشتند.

این اغتشاشگران به صورت پراکنده در میدان علی آباد و محوطه پمپ بنزین و محل دفن مرحومه «اسرا پناهی‌خانقاه» گردهم آمده بودند تا با استفاده از فرصت به وجود آمده بتوانند به اغتشاشات دامن بزنند، اما به دلیل عدم همراهی مردم آگاه اردبیل با این افراد پراکنده شده و این تجمع غیرقانونی بدون هیچگونه تلفاتی پراکنده شد.

آرامش بر اردبیل حاکم است/ ناکامی آشوبگران در برهم‌زنی نظم شهر

امروز همزمان با ۲۸ آبان یکبار دیگر آشوبگران با نشر اکاذیب و فیلم‌های قدیمی تهی بودن خود، اتمام سوژه‌های دروغ و تحریک مردم و همچنین ناکامی خود را در جهت‌دهی به فکر مردم و ایجاد تجزیه به اثبات رساندند.

ب

ه دنبال این اعتراضات، اغتشاشگران توسط پلیس متفرق شدند و اصناف و کسبه اطراف میدان علی آباد اردبیل از ترس خسارت واحدهای خود را تعطیل کردند.

اصناف همچنین از پلیس خواستند تا با برهم زنندگان آرامش جامعه برخورد کرده و با ایجاد آرامش و امنیت کامل اجازه چنین تجمعات غیرقانونی را ندهند.

اما در پی همین ناآرامی سطحی که کمتر از ۲ ساعت به طول انجامید رسانه های معاند نیز بیکار نبوده و با دروغ پردازی‌های رسانه ای سعی در بزرگنمایی این تجمع داشتند که بار دیگر با هوشیاری مردم اردبیل که در روزهای اخیر با همراهی نکردن با اغتشاشگران بر آتش اختلافات دامن نزدند، این تلاش های رسانه ای نیز ناکام ماند.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر