به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان حجت‌الاسلام علی اکبر باقری بنابی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته پارس آباد که در مصلی امام خمینی (ره) این شهرستان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد، با اشاره به اینکه مسئله امروز آذربایجان، توطئه قطعی آمریکا و اسرائیل است، گفت: تنها هدف آمریکا و اسرائیل ایجاد فتنه، تفرقه، […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان حجت‌الاسلام علی اکبر باقری بنابی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته پارس آباد که در مصلی امام خمینی (ره) این شهرستان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد، با اشاره به اینکه مسئله امروز آذربایجان، توطئه قطعی آمریکا و اسرائیل است، گفت: تنها هدف آمریکا و اسرائیل ایجاد فتنه، تفرقه، تزلزل اعتقادی و از بین بردن حرمت برادری و برابری در بین مسلمانان و شیعیان این کشورهای اسلامی است.

امام جمعه شهرستان پارس آباد با اشاره به اینکه کشور آذربایجان باید هوشیار باشد، افزود: جمهوری آذربایجان باید کمترین فرصتی به کشورهای بیگانه ندهد تا بین مسلمانان دو کشور ایجاد تفرقه شود.

حجت الاسلام باقری بنابی با قدردانی از تلاش‌های استاندار سابق اردبیل خطاب به استاندار جدید گفت: در معرفی و انتخاب مدیران جدید استانی و شهرستانی قطعاً تعهد و تخصص را در نظر گرفته و امور فرهنگی را در اولویت قرار دهید.

وی در ادامه اظهار کرد: وعده‌های نصب و راه اندازی دستگاه «ام. آر. آی» در شهرستان پارس آباد سالهاست تحقق نیافته و عدم وجود دستگاه «ام. ار. آی» در این شهرستان اصلاً قابل قبول نیست.

حجت الاسلام باقری بنابی ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، تاکید کرد: تقوای الهی زمینه سعادت دنیا و آخرت است و دستیابی به سعادت واقعی در رعایت تقوای الهی است.

انتهای پیام/

منبع