کلیم‌الله وثوقی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان اظهار داشت: در حال حاضر تمامی محورهای مواصلاتی استان اردبیل باز بوده و تردد در آن‌ها جریان دارد که علی‌رغم بارش متناوب برف راهداران در سطح استان در حال برقراری تردد در تمامی مسیرها هستند. مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: با […]

کلیم‌الله وثوقی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان اظهار داشت: در حال حاضر تمامی محورهای مواصلاتی استان اردبیل باز بوده و تردد در آن‌ها جریان دارد که علی‌رغم بارش متناوب برف راهداران در سطح استان در حال برقراری تردد در تمامی مسیرها هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: با توجه به تصاویر دریافتی دوربین‌های نظارتی در تمامی مناطق استان وزش باد و بارش برف مشاهده می‌شود و با اقدامات و تلاش‌های به عمل آمده خوشبختانه هیچ یک از راه‌های استان مسدود نشده است.

وثوقی بیان کرد: طبق پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی استان همراه با کاهش دمای هوای استان شاهد بارندگی در استان هستیم که در طول هفته ادامه خواهد یافت که به همین منظور از رانندگان و ترددکنندگان انتظار می‌رود برای عبور از محورهای کوهستانی زنجیرچرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

وی بیان کرد: بارش برف در محورهایی همچون اردبیل – آستارا، اردبیل – سرعین، رضی – گرمی، گرمی – بیله سوار، بیله سوار – پارس آباد، مشکین شهر – پارس آباد، اردبیل – مغان، خلخال – اسالم و خلخال – سرچم آغاز شده و محور خلخال – پونل نیز در مسیر استان گیلان به دلیل نداشتن ایمنی کافی مسدود شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل ادامه داد: از شهروندان درخواست داریم برای دریافت تازه‌ترین وضعیت جوی و ترافیکی با سامانه ۱۴۱ تماس گرفته و از آخرین شرایط جاده‌ها اطلاع یابند.

انتهای پیام/
منبع خبر: بازار