به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، آیت‌الله سید حسن عاملی عصر یکشنبه در دیدار با چهار تن از جانبازان ۷۰ درصد استان اردبیل با بیان اینکه نسل جدید باید با ایثارگری‌ها آشنا شوند و بدانند برای کشور ممکن است روزهای سختی پیش آید، اظهار کرد: آحاد ملت در روزهای سخت کشور […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، آیت‌الله سید حسن عاملی عصر یکشنبه در دیدار با چهار تن از جانبازان ۷۰ درصد استان اردبیل با بیان اینکه نسل جدید باید با ایثارگری‌ها آشنا شوند و بدانند برای کشور ممکن است روزهای سختی پیش آید، اظهار کرد: آحاد ملت در روزهای سخت کشور نباید به منافع شخصی خودشان فکر کنند و بلکه باید صحت، عافیت و عزتشان را به میدان بیاورند.

وی با تاکید بر اینکه هر روز برای ما روز جانباز است، افزود: عزیزی که جان، صحت و سلامتی خود را در روزهای سخت کشور با پشت پا زدن به تمام منافع شخصی فدای کشور کرده ولی نعمت اصلی ما است و برای ما وظیفه است که همیشه به این ایثارگری‌ها توجه کنیم تا بدانیم که اولاً چه هزینه سنگینی برای انقلاب ما پرداخت شده است و بر روی این ایثار معامله یا خدایی نکرده خیانت نکنیم.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: شعارهای انقلاب اسلامی همه شعارهای آرمانی و گم‌شده بشریت هستند، شعارهای انقلاب اسلامی شعارهای با عظمتی است انقلاب ما آرمانی و هزینه‌هایی هم که پرداخت کردیم، آرمانی است.

آیت الله عاملی با بیان اینکه در اصالت شعارهای انقلاب اسلامی همین بس که ما ۴۳ سال مستهد، استکبار جهانی شده‌ایم، گفت: بی‌جهت نیست که ۴۳ سال روی ما متمرکز شده و از هیچ جنایتی که از دستشان برآمده مضایقه نکرده‌اند.

دشمنی و عداوت با کشور و ملت ما دشمنی عادی نیست

وی بیان کرد: دشمنی و عداوت با کشور و ملت ما دشمنی عادی نیست بلکه آنها با تمام توان در برابر انقلاب ما ایستاده‌اند و معلوم می‌شود که انقلاب ما کار خیلی بزرگی کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل خاطرنشان کرد: اگر نسل جدید بخواهد در آینده این توان را داشته باشد که از حاکمیت ملی و تمامیت ارضی خود دفاع کرده و در روزهای سخت به میدان بیاید، یک راه این است که با این ایثارها و با دفاع مقدس آشنا شود.

آیت الله عاملی هشت سال دفاع مقدس را شناسنامه و هویت برای ملت ایران ارزیابی کرد و گفت: هر کس می‌خواهد ملت ما را بشناسد به هشت سال دفاع مقدس نگاه کند این سفره را برای ما جانبازان و شهدا باز کردند و از همان زمان دشمنان گزینه نظامی را کنار گذاشته‌اند.

وی ادامه داد: امکان ندارد کسی بخواهد به یک وجب خاک ما طمع داشته باشد و بخواهد به این کشور ضربه بزند یا حتی در مورد این کشور فکر دیگری بکند یعنی غیرت دینی، غیرت ملی، بصیرت و شجاعت ملت ما خود را در هشت سال دفاع مقدس نشان داد و دفاع مقدس تبدیل به یک مدرسه شد.

جنگ ۸ ساله کاملاً عزت کشور را تضمین کرد

امام جمعه اردبیل با بیان اینکه ما الان در آرامش و عزت و در دنیا سربلند هستیم، گفت: پیشرفت‌های علمی در عرصه‌های حساس و استراتژیک بعد از جنگ درست شد بنابراین جنگ ۸ ساله کاملاً عزت کشور را تضمین کرد و زمینه شکوفایی شروع شد تا الان هم الحمدلله جلو می‌رود و امروز دشمن به این حساس است که ملت ایران چگونه در شرایط محاصره به تکنولوژی‌های حساس دست یافته است.

آیت‌الله عاملی در پایان گفت: ما هر چقدر پیشرفت کنیم مدیون جانبازان، شهدا، خانواده شهدا و خانواده جانبازان عزیز و نیروهای مسلح هستیم. همه این عزیزان دست به دست هم داده اند تا کشور ما در حساس‌ترین، استراتژیک‌ترین و در ناآرام‌ترین نقطه دنیا، عزت، آرامش و زمینه رشد داشته باشد.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر