تیم فوتبال ذوب‌آهن در هفته یازدهم لیگ برتر باشگاه‌های ایران در فولاد شهر جشنواره گل به راه انداخت و موفق شد با نتیجه پرگل پنج بر یک نفت مسجد سلیمان را شکست بدهد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از ایرنا،  تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در ورزشگاه خانگی‌اش (فولادشهر) به مصاف تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان رفت و به پیروزی درخشان پنج بر یک دست پیدا کرد.

شاگردان مهدی تارتار در این مسابقه نمایبشی بی عیب و نقص را به اجرا گذاشتند تا با کسب این پیروزی پرگل بهترین تیم هفته لقب بگیرند

ذوب‌آهن با این پیروزی تعداد امتیازات خود را به عدد ۱۳ رساند تا در جایگاه نهم جدول قرار گیرد و نفت مسجد سلیمان با  ۹ امتیاز در رتبه چهاردهم قرار گرفت.

گل‌ها:

دقیقه ۴: توپ در محوطه جریمه نفت مسجد سلیمان به سجاد آشوری رسید و او با پاس سرضرب آن را به  محمدرضا سلیمانی رساند تا این بازیکن با ضربه‌ای تماشایی دروازه محسن‌زاده را باز کرد.

دقیقه ۲۸: سجاد آشوری از روی نقطه پنالتی و بر خلاف جهت حرکت دروازه‌بان نفت مسجد سلیمان گل دوم خود و ذوب‌آهن اصفهان را به ثمر رساند.

دقیقه ۴۲: حسین شنانی با یک حرکت تکنیکی مدافع ذوب‌اهن را از پیش رو برداشت و دروازه حبیب فرعباسی را گشود تا اختلاف به حداقل برسد.

دقیقه۶۵:نادر محمدی با پرتاب اوت بلند موقعیت گلزنی را برای آرمان اکوان در محوطه جریمه فراهم کرد و او با یک ضربه سر گلزنی کرد.

دقیقه ۹۰: روی حرکت عمقی عالی امیرحسین جدی، ضربه این بازیکن توسط محسن‌زاده دفع شد که روی ریباند، محمدحسین اسلامی با یک ضربه دقیق دروازه خالی را باز کرد.

دقیقه ۹۴: بهمن سالاری از روی خط محوطه جریمه با یک ضربه سنگین، گل پنجم تیمش را وارد دروازه نفت کرد.

ذوب‌آهن:

حبیب فرعباسی، حامد نورمحمدی، پوریا پورعلی(۸۳- پویا مختاری)، صادق صادقی، سجاد آشوری(محمدامین درویشی)،(سجاد جعفری))، آرمان اکوان، امیرحسین رنگرز جدی، محمد سلطانی‌مهر، محمدعلی فرامرزی، محمدحسین اسلامی، محمدرضا سلیمانی.

سرمربی: مهدی تارتار

نفت مسجدسلیمان

علی محسن‌زاده، مجتبی مقتدایی، علیرضا دغاغله، عقیل کعبی، حسین شنانی، میثم نقی‌زاده، آریا برزگر، رضا دهقانی، میلاد باقری (علی عبدالله زاده)، اسماعیل بابایی، امیرحسین کریمی.

انتهای پیام/