مسئول آتش‌نشانی شهرداری مشکین‌دشت گفت: آتش‌سوزی جایگاه پمپ بنزین واقع در خیابان شهید زارع با حضور عوامل آتش‌نشانی مهار و یک خودرو طعمه حریق شد.

به گزارش آذرمغان به نقل از مهر، سلیمان قهرمانی اظهار کرد: ساعت ۱ و ۵۵ دقیقه بامداد یکشنبه با گزارش وقوع آتش‌سوزی جایگاه پمپ بنزین واقع در خیابان شهید زارع، جنب تالار پذیرایی مهر و ماه و احتمال حتمی گسترش حریق، تیم عملیات اطفای حریق ایستگاه مرکزی آتش نشانی شهرداری مشکین دشت به محل حادثه اعزام شدند.

وی بیان کرد: یک دستگاه خودرو پراید در محل سوخت‌گیری این پمپ بنزین بر اثر رعایت نکردن موارد ایمنی و به واسطه آن یکی از پمپ‌ها طعمه حریق شد که طی آن کارگران پمپ بنزین با مشاهده صحنه حریق و با استفاده از کپسول‌های آتش نشانی بلافاصله اقدام به اطفا کردند.

مسئول آتش‌نشانی شهرداری مشکین‌دشت تصریح کرد: پس از اعلام وقوع این حریق تیم عملیاتی آتش نشانی شهرداری مشکین دشت به محل حادثه اعزام و در یک عملیات اجرایی واکنش سریع، این آتش سوزی را به سرعت مهار و از بروز فاجعه حریق پیشگیری کردند.

وی با اشاره به اینکه آموزش ایمنی برای کارکنان چنین محیط‌های خطرناکی قبلاً انجام گرفته است، متذکر شد: مسئولان جایگاه سوخت بایستی به امر ایمنی توجه ویژه‌ای داشته و ارتقای سطح ایمنی و آموزش را در اولویت کاری قرار دهند که لحظه‌ای غفلت یک عمر پشیمانی می‌تواند به دنبال داشته باشد.

انتهای پیام/