نماینده مردم گرمی، موران و انگوت گفت: آب و راه مطالبه اصلی مردم شهرستان گرمی در سفر ریاست جمهوری است.

میر حمایت میرزاده اظهار کرد: توسعه استان اردبیل، متوازن و عدالت‌محور نبوده و شهرستان گرمی از حداقل‌ترین امکانات از جمله راه و آب شرب محروم است.

وی با انتقاد از توسعه نامتوازن استان، افزود: در حالی‌که مردم شهرستان گرمی از نبود حداقل‌ترین امکانات یعنی آب شرب و راه‌های مواصلاتی مناسب رنج می‌برند، توسعه استان همچنان در مرکز استان متمرکز شده است.

نماینده مردم گرمی، موران و انگوت در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مهم‌ترین و اساسی‌ترین مطالبه مردم شهرستان در سفر ریاست جمهوری به استان، حل و فصل مشکلات آب شرب و راه‌های مواصلاتی این شهرستان است.

تبدیل گرمی به قطب صنعتی تولید شیرآلات کشور

میرزاده با بیان اینکه شهرستان گرمی به قطب صنعتی تولید شیرآلات کشور تبدیل شده است، اظهار داشت: ایجاد شهرک صنعتی شیرآلات گرمی قدمی موثر برای ایجاد اشتغال در منطقه بوده و با بهره‌برداری از کارخانه‌های در حال احداث شاهد رونق اشتغال در منطقه خواهیم بود.

وی از استقبال خوب سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در شهرک صنعتی شیرآلات گرمی خبر داد و گفت: در سال‌های اخیر آمارها میزان مهاجرت از این شهرستان را در مسیر کاهش نشان می‌دهد.

توسعه مراکز اقامتی و سیاحتی در شهرستان گرمی

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در راستای پذیرایی مناسب از میهمانان و جذب گردشگران برای شهرستان گرمی، مرکز آموزشی و رفاهی فرهنگیان جهت پذیرایی و ارائه خدمات به میهمانان فرهنگی و سایر اقشار به بهره برداری رسیده است و در سال‌های اخیر با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی مراکز اقامتی در این شهرستان افزایش یافته است.

وی از تکمیل موزه گرمی و ثبت ملی گردشگری دریاچه گیلارلو گرمی خبر داد و گفت ۲۰ میلیارد ریال برای توسعه گردشگری دریاچه گیلارلو اختصاص‌یافته و این پروژه در حال انجام است که با تکمیل این پروژه شاهد افزایش گردشگر در شهرستان خواهیم بود.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : فارس