استاندار اردبیل با اشاره موضوع روستای عمارت گفت:تا دو هفته اتی موضوع در هیئت دولت طرح و نسبت به اصلاح مصوبه اقدام خواهد شد و جای هیچگونه نگرانی از این بابت نیست.

اکبر بهنام جو صبح امروز درمورد مصوبه انتزاع عمارت از گرمی در پاسخ به خبرنگاران اظهار داشت: به محض اطلاع از موضوع بصورت ویژه شبانه با مقامات وزارت کشور مکاتبه شد و وزیر کشور هم در نامه ای به معاون اول رییس جمهور لزوم اصلاح مصوبه و حذف نام روستای عمارت را به هیات دولت اعلام کرد،در حال حاضر و پس از تصویب این درخواست در کمیته دفاعی سیاسی دولت ، تا دو هفته اتی موضوع در هیئت دولت طرح و نسبت به اصلاح مصوبه اقدام خواهد شد و جای هیچگونه نگرانی ازین بابت نیست.

وی تصریح کرد : از بدو ورود به استان، بجد دنبال منافع استان اردبیل بوده ام و بحث کاهش حق آبه استان در ارس را به صورت ویژه پیگیری نموده و بدون هیچ گونه مسائل حاشیه ای ۲۴۰ میلیون متر مکعب آب برگشت داده شد که کار بسیار ارزشمند و عظیمی بود.

استاندار اردبیل تاکید کرد: روستای عمارت نیز مثل حق آب مغان هیچ جای نگرانی ندارد و ان شاالله تا دو هفته آینده لغو مصوبه انتزاع این روستا از استان ابلاغ خواهد شد.

انتهای پیام/