فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: دوران هشت سال دفاع مقدس، یکی از دوران های تاریخ ساز و گنجینه ارزشمند کشور بود.

سردار بابازاده پیش از ظهر امروز در ستاد هماهنگی یادوراه شهدای عملیات های کربلای ۴ و ۵ دوران هشت سال دفاع مقدس در سالن اجتماعات سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل اظهارداشت: دوران هشت سال دفاع مقدس، یکی از دوران های تاریخ ساز و گنجینه ارزشمند کشور بود.

وی افزود: نسل جدید در دوران جنگ تحمیلی حضور نداشتند و این دوران ارزشمند و مقدس را ندیده اند، لذا برگزاری یادواره های شهدا در عصر حاضر می‎تواند در شناساندن ارزش های والای دفاع مقدس کمک کند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل تصریح کرد: با راهکارهای فرهنگی و انقلابی باید به دنبال فعالیت ها و برنامه های ناب باشیم تا فرهنگ ایثار و شهادت، انقلابیگری و فرهنگی بودن در جامعه را ترویج دهیم.

وی بیان کرد: در شرایط فعلی که دشمن درحال تلاش برای تخریب نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و چهره های انقلابی است باید همگان به صورت شبانه روزی در عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، انقلابی، علمی، تلاش مضاعف داشته باشند.

سردار بابازاده از برگزاری یادواره های شهدای کربلای ۴ و ۵ دوران هشت سال دفاع مقدس و یادواره شهدای انقلابی روستای نیارق ار توابع شهرستان نمین خبرداد و افزود: عملیات های شهدای کربلای ۴ و ۵ از بزرگترین و دشوارترین عملیات های دوران هشت سال دفاع مقدس بود که شهدای این عملیات ها از رزمندگان بزرگ انقلاب اسلامی بودند که با رشادت ها و جان فشانی های خود در این عملیات به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

وی ادامه داد: گرامیداشت یادوخاطره شهدا کمتر از شهادت نیست و یادوخاطره شهدای عملیات های کربلای ۴ و ۵ باید با شکوه وعظمت خاصی در اردبیل انجام می شود.

این یادگار دوران دفاع  مقدس گفت: یادوراه شهدای عملیات های کربلای ۴ و ۵ هجدهم دی ماه بعد از نماز مغرب و عشاء با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده های شهدا، ایثارگران و اقشار مختلف مردم در مهدیه اردبیل برگزار می شود.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: ساعت ۱۴ روز ۱۸ دی ماه  نیز همزمان با سالروز انقلاب مردم روستای نیارق در زمان انقلاب اسلامی یادوراه شهدای روستای نیارق با حضور مهمانان و سخنران کشوری در مسجد جامع این روستا برگزار می شود.

انتهای پیام/