امام جمعه شهرستان خلخال با انتقاد از بی توجهی مسؤولان به تعطیلی کارخانه نئوپان این شهرستان، گفت: مسؤول بنیاد مستضعفان در سفر به شهرستان کوثر برای دیدن مشکلات منطقه و کارخانه نئوپان به خلخال سفر نکرد.

حجت الاسلام کریم اسدی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهرستان خلخال با اشاره به محرومیت منطقه خلخال و تعطیلی کارخانه نئوپان خلخال با بی‌توجهی مسؤولان بنیاد مستضعفان و جانبازان، اظهار داشت: با تعطیلی این کارخانه مشکلی عظیم به مشکلات منطقه اضافه شده است.

وی با انتقاد از سفر مسؤول بنیاد مستضعفان و جانبازان کشور  به استان اردبیل و حضور وی در شهرستان کوثر، گفت: هر چند راه هموار بود و وسیله سفر مهیا ولی آقای سعیدی‌کیا برای دیدن مشکلات منطقه و کارخانه نئوپان به خلخال نیامد.

حجت الاسلام اسدی افزود: کارخانه نئوپان هم بیت المال مردم است و اکنون تعطیلی این واحد و حل نشدن مشکل این واحد تولیدی مشکلی بر مشکلات منطقه افزوده است.

وی در ادامه با اشاره به خصوصیات اخلاقی آیت الله دستغیب بیان داشت:  شهدا اسلام را در صحنه نگه داشتند واکنون وظیفه جامعه تبعیت از امام عصر(عج) و ولایت فقیه است تا جامعه در مسیر واقعی حقیقت‌جویی و اعتلای اسلام در حرکت باشد.

وی با گرامیداشت یادو خاطره مرحوم حجت الاسلام شیخ علی قاسمی از تربیت یافتگان حوزه علمیه جعفریه خلخال گفت: ایشان در تربیت طلاب نقش وارسته‌ای داشتند و اکنون  مردم متدین و ولایتمدار خلخال در توسعه این حوزه علمیه باید با هر نوع کمک معنوی و مادی همراهی نمایند.

انتهای پیام/