مدیرکل صدا و سیمای مرکز ‌اردبیل گفت: به منظور تبیین نقش شهدای والامقام در تثبیت امنیت و اقتدار کنونی کشور چهار مستند از شهدای مدافع حرم اردبیلی در صدا و سیمای مرکز استان تولید می‌شود.

به گزارش ندای شمالغرب اردبیل، جلسه کمیته رسانه و فضای مجازی ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و اصحاب رسانه استان برگزار شد و در این زمینه مسئولان به تبیین جایگاه و نقش مردم در پیروزی انقلاب اسلامی ایران پرداختند.

مسئولان با بیان نقطه نظراتی رسانه را عهده‌دار تبیین مبانی و گفتمان انقلاب اسلامی عنوان کردند و رسالت و وظیفه حساس این قشر را بسیار حساس و مهم دانستند.

در این جلسه مسئولان نقش صدا و سیما رابه عنوان خنثی کننده نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان یادآورد شده و بر تولید برنامه‌های فاخر رسانه‌ای از صدا و سیمای مرکر استان تاکید کردند و خواستار پرداخت به نقش و اهمیت شهدای والامقام در تثبیت امنیت کنونی کشورمان در حوزه رسانه شدند.

امید به آینده رسالت سنگینی را بر دوش اصحاب رسانه گذاشته است

اکبر بهنامجو استاندار اردبیل در این جلسه اظهار داشت: امید به آینده برای رسیدن به پیروزی و موفقیت در تمامی عرصه‌ها رسالت سنگینی را بر دوش اصحاب رسانه گذاشته است که در این زمینه باید به شکل محوری و راهبردی قدم برداشت و مشکلات را از این طریق احصا و برطرف کرد.

وی با اشاره به این که حفظ و نگهداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی مهم‌ترین وظیفه رسانه است بیان کرد: باید با شناساندن و معرفی دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در بین مردم بتوانیم نسل امروزی را از تلاش‌های انجام یافته در این زمینه آگاه کنیم.

استاندار اردبیل تصریح کرد: انتظار ما از روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان این است که این قشر نیز در قالب رسانه افتخارآفرینی انقلاب اسلامی را به همگان معرفی کنند و در انعکاس خدمات نظام مقدس انقلاب اسلامی لحظه ای دریغ نکنند که ایتفاده از تمام ظرفیت‌ها در این زمینه بسیار حائز اهمیت است.

بهنامجو بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی و مدیران استانی باید اهتمام ویژه‌ای در معرفی خدمات و اقدامات نظام مقدس جمهوری اسلامی داشته باشند و در این راستا استفاده از ظرفیت‌ها و قابلیت‌ها بسیار حائز اهمیت است.

بسترهای تبیین مبانی و گفتمان انقلاب اسلامی در جامعه فراهم شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل نیز در این جلسه گفت: در عصری که هجمه‌های فرهنگی مهم‌ترین تهدید برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود باید با آگاهی و بصیرت مردم ولایتمدار نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده  و امید و انگیزه را در بین مردم به وجود آوریم.

حجت‌الاسلام ولی نظرپور بیان کرد: باید زمینه و بسترهای لازم برای تبیین مبانی و گفتمان انقلاب اسلامی، نقش ولایت فقیه در پیروزی انقلاب اسلامی، مقابله با بحران‌ها و تبیین جایگاه نقش محوری مردم و نیز معرفی دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی فراهم شود.

وی با بیان این که وظیفه کمیته رسانه و فضای مجازی در امر تبیین خدمات‌رسانی نظام مقدس جمهوری اسلامی بسیار حائز اهمیت است بیان کرد: باید نقش محوری مردم در پیروزی انقلاب اسلامی فراگیر شود و این رسالتی خطیر و حساس بر دوش اهل قلم و رسانه است که باید با جان و دل در این زمینه تلاش کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل بیان کرد: تلاش ما بر این است که با استفاده از ظرفیت‌ها و امکانات موجود تلاش‌های شهدای والامقام کشورمان را به نسل جوان و کنونی کشورمان معرفی کنیم چرا که کودکان امروز سرنوشت‌سازان آینده مملکت هستند و باید بدانند که چه خون دل‌ها برای دستیابی به پیروزی خورده شده است.

پس‌گیری مدیریت افکار عمومی از دست دشمنان  به عهده رسانه است

مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان اردبیل نیز در این جلسه ضمن اشاره به اهمیت نقش صدا و سیما در خنثی‌سازی هجمه‌های دشمنان اظهار کرد: باید ابعاد مختلف جنگ نظامی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی استکبار جهانی بر علیه انقلاب اسلامی تبیین و تشریح شود.

علی ملااحمدی افزود: تمام تلاش ما بر این است که بتوانیم با تولید برنامه‌های فاخر مدیریت افکار عمومی را از دست دشمنان گرفته و واقعیت جامعه را به عموم مردم نشان دهیم که دشمنان به هیچ وجه به فکر ملت ایران نیستند و هر کاری می‌کنند به خاطر منفعت‌طلبی و سودجویی خودشان است.

وی اظهار کرد: تولید برنامه‌ها با محتوای غنی در بخش‌های مختلف صدا و سیما و ساخت مستند شهدای مدافع حرم هم‌اکنون در دستور کار قرار گرفته و انتظار می‌رود برنامه های مهم صدا و سیما در پیشبرد اهداف و برنامه‌های ترسیم شده در بزرگداشت چهلمین سالگی انقلاب اسلامی مورد توجه واقع شود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان اردبیل بیان کرد: نقش رسانه در معرفی نقش شهدای والامقام کشورمان در تثبیت امنیت و اقتدار کنونی کشورمان بسیار حائز اهمیت است که به همین منظور نیازمند تعاملات همه‌جانبه با مسئولان و مدیران اجرایی مربوطه برای تولیدات برنامه‌های فاخر هستیم.

انتهای پیام/