فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: تضعیف مقاومت ملت ایران هدف اصلی دشمنان است.

به گزارش ندای شمالغرب اردبیل، سردار جلیل بابازاده بعد از ظهر امروز در مراسم یادواره شهدای حوزه مقاومت ۷ بسیج خواهران شهرک کوثر اردبیل اظهار داشت: دشمنان و استکبار جهانی با هجمه‌های فرهنگی شبانه‌روز سعی در بر هم زدن امنیت و اقتدار کشورمان هستند که به همین منظور آگاهی و بصیرت لازمه مقابله با نقشه های دشمن است.

وی با اشاره به این مسئله که تضعیف مقاومت ملت ایران هدف اصلی دشمنان است بیان کرد: عصر کنونی عصری است که دشمنان از هر فرصتی برای ضربه به اسلام و رزمندگان اسلام استفاده می‌کنند و می‌خواهند امنیتی که در بسیاری از نقاط دنیا به یک رویا تبدیل شده را از بین ببرند.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه سبب حفظ ارزش خون شهدا می‌شود و در این زمینه بانوان نقش و رسالتی خطیر و حساس دارند و باید از دستاوردهای انقلاب اسلامی که شهدای والامقام کشورمان با خونشان تاوان داده‌اند حفظ و نگهداری کنند.

بابازاده با بیان این که باید درس صبر و استقامت از زندگی قهرمان کربلا حضرت زینب(س) بگیریم گفت: بانوان جامعه نیز به اندازه مردان در امر خنثی‌سازی هجمه‌ها و توطئه‌های دشمنان سهم دارند و باید با تربیت صحیح فرزندان از امنیت و اقتدار کشورمان دفاع کنند.

وی تصریح کرد: تربیت فرزندان بسیجی و انقلاب وظیفه مادران و پدرانی است که نمی‌خواهند خون شهدا پایمال شود و به همین دلیل رسالتی خطیر بر عهده دارند تا با روشنگری در مقابل دشمنان اسلام توطئه های دشمنان را به یاس و ناامیدی تبدیل کنند و فرزندانی انقلابی به جامعه تحویل دهند.

انتهای پیام/