دبیر جبهه ایستادگی در استان اردبیل گفت: ولی اسماعیلی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه گرمی در لیست جبهه ایستادگی قرار دارد و مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

حبیب کوهی، دبیر جبهه استادگی استان اردبیل در گفتگو با آذرمغان گفت: جبهه ایستادگی یکی از جریان‌های اعتدالگرا در کشور که سال ۸۹ با پیشنهاد دکتر محسن رضایی تشکیل شد.

وی افزود: قبل از تشکیل جبهه ایستادگی در جبهه حامیان ولایت به عنوان دبیر استان اردبیل و قبل از آن در سال ۸۱ با تشکیل شورای هماهنگی نیروهای انقلاب اسلامی در استان فعالیت داشتم.

وی با بیان اینکه جبهه با ائتلاف چند جمعیت و حزب تشکیل می‌شود؛ خاطرنشان کرد: دبیران کل احزاب، شورای سیاست‌گذاری را تشکیل می‌دهند و دو نفر به ترتیب به‌عنوان رئیس شورا و دبیرکل را انتخاب می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: جبهه ایستادگی هم یکی از این جبهه‌ها بوده که با ائتلاف چندین حزب تشکیل شده و بنده نیز عضو شورای مرکزی یکی از این احزاب و رئیس شورای سیاست‌گذاری شمالغرب کشور و استان اردبیل هستم.

حبیب کوهی با اشاره به حواشی عزل دبیر جبهه ایستادگی در شهرستان گرمی، خاطرنشان کرد: عزل و نصب دبیر یک شهرستان از وظایف رئیس استان بوده و متاسفانه برخی با عدم اطلاع کافی از قوانین فعالیت احزاب اظهار نظر می‌کنند.

وی اظهار کرد: با توجه به سابقه فعالیت در احزاب، شرایط ثبت و ایجاد یک حزب را دارم و یک جریان فکری ولایی را می‌توانم راه اندازی کنم اما با توجه به گفتمان و خط فکری روشن و منطقی و ولایی دکتر محسن رضایی وفادار به این جریان مانده‌ام.

کوهی ادامه داد: جبهه ایستادگی در انتخابات پیشرو مجلس شورای اسلامی همراه با شورای هماهنگی احزاب نیروهای انقلابی و جبهه مردمی انقلاب اسلامی در حال برنامه‌ریزی برای ارایه یک لیست قوی است که سعی می‌شود لیست مشترک تنظیم شود و در صورتی که در شهرستان‌ها این اتفاق نیفتد؛ به صورت مستقل عمل خواهد شد.

وی با اشاره به کاندیدای مورد حمایت جبهه ایستادگی در شهرستان گرمی، اظهار کرد: شورای مرکزی جبهه ایستادگی در استان در دوره قبلی نیز از کاندیداتوری آقای ولی اسماعیلی حمایت کرده بود در این دوره هم ایشان در لیست جبهه ایستادگی قرار دارند و مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

دبیر جبهه استادگی استان اردبیل با بیان اینکه تعدادی این حرکت ما را آماتور تلقی کردند؛ که مطمناً اگر از کاندیدای آنها حمایت می‌کردیم؛ حرفه ای بودیم و چون از نیرو و اعضای خود حمایت می‌کنیم آماتور خطاب می‌کنند.

وی ادامه داد: یک فعال سیاسی باید تشکیلاتی عمل کند و به دنبال پرورش و شناسایی جوانان نخبه و انقلابی در همه سطوح برای مدیریت کشور اقدام نماید.

کوهی با بیان اینکه در طول سالیان گذشته اعضای مورد حمایت جبهه ایستادگی با مواضع انقلابی توانسته در مسند نمایندگی مجلس شورای اسلامی، شورای اسلامی شهر و مدیریت‌های دولتی باشند و برای پرورش نیروهای جدید از بین جوانان که در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی هم مقام معظم رهبری فرموده اند استفاده از جوانان در مسئولیت‌ها و سپردن مدیریت به آنها را سرلوحه کار تشکیلاتی خود قرار داده است.

وی با بیان اینکه انتظار می‌رود مردم با حضور هوشمندانه در انتخابات دوم اسفند ماه در انتخاب یک فرد شجاع، کاربلد، دلسوز و پاک دست و جوان با ارتباطات قوی با مسئولین نظام و در جهت توسعه و آبادانی به پای صندوق‌های رای بیایند.

وی با قدردانی از زحمات کاظم‌زاده، دبیر قبلی جبهه ایستادگی در گرمی بیان کرد: رسول شاهی از جوانان تلاشگر و نخبه به عنوان دبیر جبهه ایستادگی در شهرستان گرمی معرفی شده است.

گفتنی است حبیب کوهی، یکی از فعالان حزبی و تشکیلاتی و هدایت‌گر جریان‌های سیاسی با صداقت و شجاعت به‌عنوان سرباز ولایت در خدمت مردم بوده و مطالبه‌گر حق و حقوق آنها در مقابل مسئولین است.