مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل از مصرف ۱۳۳ میلیون و ۳۵۰ هزار متر مکعب سی‌ان‌جی در سطح استان خبر داد.

سید حجت مدنی مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان با اشاره به مصرف سی ان جی در هشت ماه گذشته امسال، گفت: میزان فروش جایگاه‌های سی ان جی در ایام گذشته امسال ۱۳۳میلیون و ۳۵۰هزار متر مکعب بود که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴,۲% (چهار و دو دهم درصد )کاهش داشته است.

مدنی با تاکید بر کاهش آلایندگی های زیست محیطی و آلودگی هوا  در اثر مصرف سی‌ان‌جی بیان کرد با عرضه این مقدار سوخت  سی ان جی به خودروهای گازسوز معادل ۱۳۳ میلیون  لیتر در هشت ماه گذشته سال ۹۸ در مصرف بنزین موتوردر منطقه اردبیل (( صرفه‌جویی ))شده است.

وی با اشاره به اجرای طرح مدیریت مصرف بنزین در اوخر آبان ماه بیان داشت : با توجه به اجرای موفق طرح سهمیه بندی مصرف بنزین در کشور مقدار مصرف سوخت سی ان جی در این ماه به مقدار ۱۶ میلیون و ۱۲۰ هزار متر مکعب بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵,۵ % ( پنج و نیم درصد ) افزایش نشان می دهد .

مدیر منطقه اردبیل اعلام کرد: کسانی که مایل هستند خودروی خود را دوگانه سوز کنند می‌توانند به سامانه ثبت نام دوگانه سوز کردن خودرو به نشانی(( www.irngv.ir ))مراجعه کنند.

گفتنی است، هم اکنون ۷۲ جایگاه عرضه سی‌ان‌جی در سطح استان فعال‌ هستند که از این تعداد  ۳۶ باب جایگاه در مرکز  استان آماده خدمات‌رسانی به هم استانی های عزیز  است.

روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل در جهت احترام به حقوق شهروندان و تکریم مشتریان ؛ با شماره ((مرکز پاسخگویی ۰۹۶۲۷ ))آماده  دریافت نظرات ، پیشنهادات و شکایات در رابطه با نحوه ارائه خدمات و  سوحترسانی مطمئن  به هم استانی های عزیز می باشد .

  • منبع خبر : روابط عمومی