معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل گفت: بانک‌های اردبیل در محاسبه نرخ سود و جرائم برخلاف دستورالعمل بانک مرکزی عمل می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ندای شمالغرب اردبیل؛  یوسف خدادادی پیش از ظهر امروز در دیداری با مسئولان استان اردبیل اظهار داشت: بانکهای اردبیل در محاسبه نرخ سود و جرائم برخلاف دستورالعمل بانک مرکزی عمل می‌کنند و این موضوعی نیست که قابل قبول باشد و به همین منظور نیازمند انجام اقدامات مناسب در این زمینه هستیم.

وی با اشاره به این که در حال حاضر ایجاد معضلات بسیاری در این زمینه هستیم گفت: این امر سبب خروج سرمایه از استان می‌شود که بی‌شک یک مشکل اساسی برای استان است که باید با برنامه‌ریزی های اساسی در این زمینه رغبت و میل سرمایه‌گذاران را در منطقه برای سرمایه گذاری از دست ندهیم.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل گفت: مجموعه قضائی استان اردبیل به شکل ویژه و همه‌جانبه از سرمایه‌گذاری‌های مشروع و قانونی حمایت کند تا توسعه اقتصادی و اشتغال‌زایی در منطقه هر چه سریع‌تر اتفاق بیفتد و شاهد رونق استان در آینده‌ای نزدیک باشیم.

وی اظهار کرد: همکاری و تعاملات بانک‌ها و رفع بروکراسی‌های اداری بی‌شک در ارتباط با حل مسائل موجود در این زمینه حائز اهمیت است تا پس از انجام سرمایه‌گذاری‌های اولیه ادامه پروژه به تعویق نیفتد و مشکلی از این بابت پیش نیاید که این مسئله نیازمند اهتمام ویژه مسئولان است.

خدادادی تصریح کرد: احیای کمپ گردشگرس سرعین و رفع ممنوع الخروجی ضامن‌ها از دو مولفه اساسی با محوریت حل مشکلات در این زمینه است که تمام تلاش ما بر این است که بتوانیم با برطرف کردن موانع و مشکلات هر چه سریع‌تر در راستای توسعه بخش گردشگری در استان موفق عمل کنیم.