رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان اردبیل گفت: هیئت بازرسی انتخابات استان آماده دریافت گزارش‌ها و شکایت‌های مردمی در زمینه تخلفات احتمالی انتخاباتی است.

فرزاد قلندری اظهار داشت: هیئت بازرسی انتخابات استان آماده دریافت گزارش‌ها و شکایت‌های مردمی در زمینه تخلفات احتمالی انتخاباتی است.

وی با اشاره فعالیت‌های هیئت بازرسی انتخابات استان اردبیل افزود: هیئت بازرسی انتخابات استان اردبیل تشکیل شده است و هچنین دبیرخانه آن نیز در محل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امورحقوقی استانداری اردبیل و در شهرستان‌ها نیز در محل فرمانداری‌ها فعالیت می‌کنند.

قلندری تصریح کرد: کنترل جریان انتخابات، حصول اطمینان از انجام صحیح و دقیق و به موقع وظایف قانونی و اجرای قانون توسط مجریان انتخابات با رعایت بی‌طرفی و امانتداری براساس رسالتی که به‌عهده ماست، انجام می‌شود.

رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان اردبیل ادامه داد: برای حفظ امانت و صیانت از آرای مردم تمام تلاش خود را به‌کار می‌گیریم و از ظرفیت‌های مختلف استان برای برگزاری انتخابات سالم و باشکوه استفاده می‌کنیم.

وی اظهار کرد: در این دوره شعار انتخابات «گام دوم انقلاب، قانون‌مداری، بی‌طرفی و انسجام ملی» است و اعضای هیئت‌های نظارت شهرستان‌ها نیز انتخاب شده‌اند.

انتهای پیام/