مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: در قالب طرح ملی ابرار 28 کیلومتر راه روستائی بهسازی، شن ریزی و زیرسازی شده و آماده آسفالت است.

علی رحمتی در جلسه بررسی اجرای طرح ملی ابرار افزود: از این میزان 12 کیلومتر در شهرستان گرمی، 8 کیلومتر در شهرستان مشگین شهر و 8 کیلومتر نیز در حوزه شهرستان اردبیل بهسازی، شن ریزی و زیرسازی شده است.
وی با بیان اینکه در قالب این طرح ملی 87 کیلومتر راه روستائی بهسازی، شن ریزی، زیرسازی و آسفالت خواهد شد گفت: درصورت مساعد بودن شرایط جوی عملیات آسفالت این 28 کیلومتر اجرایی می شود.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل افزود: استان اردبیل 4 هزار و 373 کیلومتر راه روستائی دارد که از این میزان 2 هزار و 700 کیلومتر آسفالت و مابقی شنی و خاکی است.
رحمتی با اشاره به اینکه در قالب “طرح ملی ابرار” بهسازی، شن‌ریزی و آسفالت راه ۱۰ روستا در شهرستان‌های اردبیل،گرمی، بیله سوار، مشگین شهر، خلخال و کوثر درحال اجرا است گفت: با توجه تاکیدات وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری وحمل و نقل جاده ای کشور برای اجرای این طرح مهم، راهداران دیار سبلان نیز باهمه توان برای محقق شدن اهداف طرح ابرار در میدان عمل آماده اقدام جهادی و انقلابی هستند.