مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) گفت: دشمنان تلاش می‌کنند تا با ترور، خشونت و ناامنی علیه امت اسلامی، شیعه و سنی‌ جنگ، روانی واقعی را به راه اندازد تا بتوانند در این عرصه خود میدان‌داری کنند.

حجت‌الاسلام میثم فیاضی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) شب گذشته در یادواره ۳۴ شهید محله امام رضا(ع) اردبیل گفت: جامعه‌ای که اندیشه استقامت و مقاومت در آن زنده باشد، موفقیت در آن شکل خواهد گرفت و اگر بتواند استقلال خود را حفظ کند به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا خواهد کرد.

وی افزود: شهدا ارزش والایی نزد خداوند متعال دارند به‌طوری‌که خداوند انسان‌ها را از گفتن لفظ مرده به شهدا منع می‌کند و این ارزش برای هیچ‌کس پوشیده نیست.

فیاضی تاکید کرد: دشمنان اسلام داعش را از سال ۸۹ در تقابل با اسلام و تفکر شیعی در منطقه ایجاد کردند تا اهداف شوم خود را دنبال کنند غافل از این‌که جوانان ایران بصیرت و آگاهی بالایی دارند و تشنه شهادت در راه خدا هستند.

وی گفت: امروز آمریکا با کشتن ابوبکر البغدادی در پی آن است که به دنیا بگوید داعش را ما از بین بردیم در حال که همه می‌دانند که داعش ساخته آمریکا بود و البته خودشان نیز به این مسئله بارها اذعان کرده‌اند همچون خاطرات کلینتون که آنجا از به‌وجود آوردن داعش به طور شفاف سخن گفته است.

نماینده ولی فقیه در سپاه استان اردبیل گفت: استکبار جهانی امروز به دنبال یک حرکت نفاق‌گونه است تا در قالب جبهه‌گیری منطقه‌ای آن هم به دست انسان‌های از هر‌جا رانده شده به اهداف خود برسد و در این راه تلاش می‌کند تا با ترور، خشونت و ناامنی علیه امت اسلامی و شیعیان و سنی‌ها جنگ روانی واقعی را به راه اندازد تا بتوانند در این عرصه خود میدان‌داری کنند.

انتهای پیام/