رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: مرکز تروما و سوختگی بیمارستان امام خمینی(ره) همزمان با سفر رئیس جمهور به اردبیل به مرحله بهره‌برداری می‌رسد.

قدرت اخوان‌اکبری بعد از ظهر امروز در بازدید از بیمارستان ترومای اردبیل اظهار داشت: مرکز تروما و سوختگی بیمارستان امام خمینی(ره) همزمان با سفر رئیس جمهور به اردبیل به مرحله بهره‌برداری می‌رسد و در حال حاضر مراحل آماده‌سازی این بیمارستان در حال اتمام است.

وی با اشاره به آغاز این پروژه از سال ۸۶ نیز بیان کرد: این پروژه در سه سال اخیر با تزریق ۴۵ میلیارد تومان به مرحله نهایی رسید و جایگزین بیمارستان قدیمی فاطمی خواهد شد و با دارا بودن امکانات و تجهیزات مناسب و جدید می‌تواند در ارائه خدمات مطلوب به بیماران ورود پیدا کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل تصریح کرد: کلیه واحدهای جراحی بیمارستان فاطمی نیز در آینده نزدیک به این مرکز انتقال داده می‌شود و سعی و تلاش بر این است که خدمات تخصصی‌محور شود تا مشکلی از این بابت باقی نماند و بتوانیم به اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم.

اخوان‌اکبری بیان کرد: بیمارستان یک هزار تختخوابی نیز با پیگیری‌های انجام یافته به زودی مورد افتتاح قرار خواهد گرفت که این موضوع نیز برای ما به عنوان اولویت اساسی مطرح است و امید می‌رود برنامه‌ریزی در این زمینه به شکل مناسب و قابل قبول باشد که تلاش‌های انجام یافته در این زمینه قابل توجه است.

وی بیان کرد: بخش خصوصی در این زمینه برای ما حائز اهمیت است چرا که بخش دولتی به تنهایی نمی‌تواند جوابگوی تامین تمام امکانات و تجهیزات مورد نیاز باشد و بدون شک این همکاری در مطلوب شدن ارائه خدمات به بیماران و افراد بستری شده در بیمارستان نقش شایانی ایفا می‌کند.

انتهای پیام/