رئیس اداره ورزش و جوانان گرمی گفت: عملیات اجرایی احداث زمین چمن مصنوعی ایثار با اعتبار ۱۶ میلیارد ریال در حال انجام است.

علی عزیزی با بیان اینکه این ورزشکاران در رشته‌های مختلف ورزشی فعالیت می‌کنند، افزود: در این شهرستان آقایان در ۳۲ رشته ورزشی و بانوان در ۲۵ رشته ورزشی فعالیت می‌کنند.

وی اظهارداشت: ورزشکاران این شهرستان در ۶ ماه امسال موفق به کسب ۲۰ مدال طلا ،۱۰ مدال نقره و ۱۶ مدال برنز در مسابقات مختلف کشوری و ۱۴۶ مدال رنگارنگ در مسابقات استانی شدند.

وی بیان کرد: برغم محدودیت‌های اعتباری ورزشکاران گرمی نیمه اول امسال را با موفقیت‌های بسیار چشمگیری پشت سرگذاشتند.

او اضافه کرد: کسب مدال‌های رنگارنگ در عرصه رقابت‌های ورزشی استانی ، ملی و بین‌المللی حاکی از روند رو به رشد ورزش گرمی و ارتقای سطح کمی و کیفی رشته‌های مختلف ورزشی فعال این منطقه است.
عزیزی ادامه داد: موفقیت‌های ورزشکاران گرمی در حالی کسب شده که اداره ورزش و جوانان گرمی از کمبود اعتبارات هیات‌های ورزشی رنج می‌برد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گرمی برگزاری کارگاه‌ها و کلاس آموزشی متعدد با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی، برگزاری مسابقات داخلی و باشگاهی،برگزاری همایش‌ها و جشنواره‌های مختلف ورزشی و بازی‌های بومی و محلی در شهر و روستا را از دیگر اقدامات این اداره در این مدت برشمرد.

وی با اشاره به پروژه‌های عمرانی در دست اجرا در شهرستان گرمی گفت: عملیات اجرایی احداث زمین چمن مصنوعی ایثار با اعتبار ۱۶ میلیارد ریال، سالن ورزشی سه هزار نفری گرمی با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال و سالن ورزشی روستای انی با اعتبار سه میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال از جمله آنهاست.

وی همچنین از احداث سه زمین چمن مصنوعی در روستاهای قره‌خان بیگلو، اظماره و شهر زهرا شهرستان گرمی با اعتبار چهار میلیارد ریال در آینده نزدیک خبر داد.

شهرستان گرمی مغان در ۱۰۰ کیلومتری شمال اردبیل و در منطقه مرزی با جمهوری آذربایجان واقع است.