طبق اخبار رسیده مذاکرات گل گهر و علی دایی در آستانه نهایی شدن قرار گرفته و باید این مربی را در آستانه بازگشت به لیگ برتر بدانیم.

قرعه اولین قربانی لیگ نوزدهم به نام وینکو بگوویچ درآمد و این مربی کروات بعد از چهار سال فعالیت در گل گهر سیرجان پس از شکست مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی، علی‌رغم نمایش خوبی که داشت از سمتش برکنار شد تا گزینه‌های زیادی برای جایگزینی او معرفی شوند.


یکی از نام‌هایی که از ساعت‌ها پیش برای جایگزینی وینکو مطرح شده، علی دایی است. مربی سابق تیم ملی، پرسپولیس و سایپا که بعد از جدایی از نارنجی پوشان در لیگ هجدهم غایب بزرگ لیگ برتر بود و حالا در آستانه بازگشت به مسابقات قرار گرفته است. دایی در ابتدای لیگ نوزدهم گزینه مربیگری تیم‌های مثل تراکتور، فولاد و پرسپولیس بود به دلایل مختلف، موفق به حضور در باشگاه‌های فوق نشد و این شش هفته را از خانه و بیرون از گود مربیگری تماشا کرد.


حالا خبر می‌رسد که دایی گزینه نهایی مدیران باشگاه گل گهر برای جانشینی وینکو بگوویچ است. پیش از این گزینه‌ای مثل مجید جلالی هم مطرح شده بود، که نام علی دایی در اولویت مذاکره قرار گرفته است. خبری که مدیریت باشگاه آن را رد نکرد و صحه بر درستی او گذاشت.


پیش از این عنوان شده بود، علی دایی به دلایل شخصی و کارهای تجاری که در تهران دارد نمی‌تواند از پایتخت خارج شود و همین مانع مربیگری شهریار در تیم‌های شهرستانی می‌شد. اما پس از پرس و جویی که از افراد نزدیک به دایی داشتیم، تمرینات گل گهر در تهران برگزار می‌شود و همین امر مربی سابق سایپا را راغب به حضور در نماینده سیرجان کرده است.


حالا مذاکرات دایی و باشگاه گل گهر پیشرفت خوبی داشته و تنها صحبت پایانی باقی مانده است. به نظر می‌رسد که شهریار برای حضور در این باشگاه خواستار وقت بیشتری برای بررسی همه جوانب و شرایط فنی بازیکنان شده و پس از کسب اطمینان به دنبال توافق نهایی خواهد رفت.


گل گهر که فصل اول حضور خود در لیگ برتر را پشت سر می‌گذارد، از شش هفته تنها سه امتیاز به دست آورده و در رده پانزدهم جدول قرار دارد. نماینده سیرجان سه بازی اخیر خود را برابر تراکتور، نفت آبادان و استقلال با شکست پشت سر گذاشته و دو هفته آینده به ترتیب با سپاهان و پدیده بازی می‌کند. دو دیداری که می‌تواند شرایط را برای این تیم سخت تر کند. اما حالا دو هفته تعطیلی برای بازی‌های ملی وجود دارد و مربی جدید می‌تواند باعث تغییر شرایط کلی شده و گل گهر را در آستانه کسب امتیاز قرار دهد. هم‌چنین از مجید جلالی و فیروز کریمی به عنوان دو گزینه بعدی مربیگری سیرجانی‌ها نام برده می‌شود که در صورت عدم توافق با دایی، مدیران باشگاه باب مذاکره با این دو مربی را باز می‌کنند.

  • منبع خبر : ورزش سه