مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در استان اردبیل گفت: سال جاری بیش از ۸ هزار زائر اولی از مناطق محروم استان اردبیل شناسایی و در قالب ۲۱۰ کاروان به مشهد مقدس، قم و جمکران اعزام شده‌اند.

مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در استان اردبیل گفت: در سال ۹۸ با همکاری کانون‌های خادمیاران رضوی استان اردبیل بیش از ۸ هزار زیارت اولی به مشهد مقدس اعزام شده‌اند.

وی با بیان اینکه سهمیه اعزام زائر ولی ها در سال جاری ۸۴ کاروان است؛ افزود: سال جاری بیش از ۸ هزار زائر اولی از مناطق محروم استان اردبیل شناسایی و در قالب ۲۱۰ کاروان به مشهد مقدس، قم و جمکران اعزام شده‌اند.

دبیر ادامه داد: با همکاری خیرین استان اردبیل امسال بیش از ۱۰۰ بسته نوشت افزار و اقلام فرهنگی به ارزش هر بسته ۱۰۰ هزار تومان تهیه و در بین دانش آموزان بی بضاعت توزیع شد.

وی گفت: تاکنون یک میلیارد تومان وام قرض الحسنه به درخواست کنندگان وام ازدواج و اشتغال در نمایندگی آستان قدس رضوی استان اردبیل پرداخت شده است.

مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در استان اردبیل خاطرنشان کرد: تهیه و توزیع جهیزیه نوعروسان و ارزاق عمومی از جمله طرح های حمایتی آستان قدس رضوی در استان اردبیل است که با همت خیرین این امر مقدس در حال انجام است.