فرماندار شهرستان گرمی گفت: برای بهبود در عبور وسائط نقلیه و کاهش حوادث جاده‌ای بهسازی محور ارتباطی «گرمی - انگوت - موران» ضروری است.

علی بهشتی در نشست با مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل عنوان کرد: بهسازی و روکش آسفالت محورهای ارتباطی مرتبط به «گرمی – انگوت و موران» برای تسهیل در عبور وسائط نقلیه و رفع نقاط حادثه خیز ضروری است.

وی با قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی راهداران، افزود: امیدواریم با تخصیص مناسب اعتبارات پیش بینی شده شاهد تداوم خدمات ارائه شده در منطقه باشیم.

فرماندار شهرستان گرمی ادامه داد: مجموعه راهداری و حمل و نقل شهرستان گرمی مسئولیت نگهداری از ۹۷۰ کیلومتر از راه‌های ارتباطی را عهده دار بوده که از این مقدار ۱۱۸ کیلومتر راه اصلی است.

بهشتی به حجم زیادی از مسئولیت نگهداری راه‌های گرمی گرمی در راه‌های روستایی اشاره کرد و افزود: این منطقه از بیش از ۷۳۰ کیلومتر راه روستایی و شنی برخوردار بوده که نزدیک به ۵۰ کیلومتر آن راه مرزی است.

وی با قدردانی از خدمات ارائه شده مرتبط با بهسازی مسیرهای ارتباطی مناطق محروم و روستاهای گرمی، ادامه داد: بهسازی روستاهای بالای ۵۰ خانوار شهرستان گرمی باید در اولویت قرار گیرد.