مسؤول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: در فصل تابستان تعداد ۲۱۰ گروه جهادی در سطح استان در حال فعالیت هستند.

علی پیرجاهد اظهار کرد: در حال حاضر ۲۱۰ گروه جهادی در سطح استان اردبیل و ۱۵ گروه جهادی اردبیل در مناطق سیل‌زده معمولان لرستان در امر خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان در حال فعالیت هستند.

وی با بیان این که ۱۹۶ مدرسه در قالب اردوهای طرح هجرت در مناطق مختلف استان شناسایی شده است، افزود: مرمت، بهسازی و رنگ‌آمیزی مدارس توسط گروه‌های جهادی در سطح استان در حال انجام است.

مسؤول سازمان بسیج سازندگی سپاه استان اردبیل بیان کرد: عمران و آبادانی به‌صورت گسترده در حوزه‌های مختلف در حال انجام است و در این زمینه با مشارکت کمیته امداد استان اردبیل ۲۰۰ واحد مسکونی تکمیل و به نیازمندان اهدا خواهد شد.

وی با اشاره به اجرای ۶۷ پروژه محرومیت‌زدایی در مناطق مختلف استان تصریح کرد: احداث غسالخانه، خانه محروم، حمایت از احداث کارگاه اشتغال‌زایی، آب‌رسانی و ساخت مسجد از جمله پروژه‌ها می‌باشد.

پیرجاهد با اشاره به استقرار و فعالیت قرارگاه خدمت‌رسانی سپاه حضرت عباس(ع) در شهر معمولان لرستان تشریح کرد: ۹۰۰ تن آجر از محل کمک‌های مردمی تهیه شده و توسط قرارگاه سازندگی سپاه استان اردبیل مستقر در مناطق‌ سیل‌زده بخش معمولان استان لرستان بین اهالی توزیع شده است.

مسؤول بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) اردبیل از توزیع ۲۰ هزار کیسه گچ و ۷ کامیون آجر سفال برای خانه‌های مسکونی تعمیری و احداثی در بخش معمولان توسط گروه‌های جهادی استان خبر داد و اضافه کرد: توزیع مصالح در منطقه معمولان استان لرستان همچنان ادامه خواهد داشت.

وی گفت: در راستای خدمت‌رسانی به هموطنان که تکلیفی انسانی و دینی است و نیز لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی، بسیج سازندگی با همکاری اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل، خیرین و مردم منطقه، نمود واقعی جهاد همبستگی را در مناطق سیل‌زده به نمایش گذاشته است.

انتهای پیام/