امام جمعه عنبران مشکل کمبود آب شرب در این بخش را یادآور شد و از مسئولان استانی خواست تا در سفر رئیس جمهور به اردبیل نسبت به اخذ اعتبارات لازم جهت رفع مشکل مردم منطقه تلاش کنند.

حجت الاسلام سیدیاور مرادی امام جمعه عنبران مشکل کم آبی در عنبران را یادآور شد و گفت: شهر عنبران باز در تابستان امسال طبق سنوات گذشته دچار کم آبی شده است به همین جهت از اهالی محترم خواهشمندیم جهت رعایت حال همشهریان در صرفه جویی آب کمی که دارید، نهایت دقت را داشته باشند.

وی در ادامه سخنان خود از مسولین خواست تا با توجه بیشتری به بخش عنبران، نسبت به حل مسائل مربوط به نان و آب این بخش تلاش کنند.
امام جمعه عنبران به سفر رئیس جمهوری به استان اردبیل نیز اشاره کرد و گفت: از مسولین ارشد استان انتظار داریم موضوع آب عنبران را در سفر قریب الوقوع ریاست محترم جمهوری متذکر شده و اعتبارات لازم در این خصوص را اخذ کنند.

وی به خواسته مردم عنبران نیز اشاره کرد و گفت: سوال بیشتر اهالی بخش عنبران از ریاست محترم جمهوری این است که چرا موضوع آب عنبران در مدت بیش از ۲۰ سال حل نمی شود.

مرادی با انتقاد از مسئولینی که در عنبران مشغول خدمت هستند گفت: تا زمانیکه مسئولی این بخش در این منطقه سکونت نکنند به مشکلات مردم پی نخواهند برد، گفت: بهتر است مسئولینی که با اسم عنبران در این منطقه شغول به کار هستند و از حقوق و مزایای قانونی برخوردارند در این منطقه نیز سکونت کنند تا با درک مشکلات مردم نسبت به رفع آنها بکوشند.

وی از نمایندگان مجلس خواست تا با حضور شبانه در این منطقه و لمس مشکلات مردم در محرومیت زدایی عنبران تلاش کنند.

انتهای پیام/