تیم ملی شنا اردوی خود را در استان اردبیل برپا کرده و این شناگران باشور و نشاط خاصی تمرینات خود را پشت سر می‌گذارند.

اردوی تیم ملی شنا در اردبیل برپا شده است و این شناگران باشور و نشاط خاصی تمرینات خود را پشت سر می‌گذارند.

اردوی تیم ملی شنا که به میزبانی هیئت شنای استان اردبیل برگزار می‌شود شرایط خوبی را برای ملی پوشان شنا فراهم کرده است تا در این اردو به آمادگی برسند.

اردبیل به دلیل داشتن زیرساخت‌های لازم و آب و هوای مناسب منطقه مناسبی برای اردوی تیم ملی است که شناگران از اردوی خود در اردبیل رضایت دارند.

استخر ویژه برای هیئت شنای استان اردبیل اختصاص یابد

رئیس هیئت شنای استان اردبیل با اشاره به اینکه مهمترین دغدغه هیئت شنای استان نبود استخر ویژه است، اظهار داشت: در این زمینه انتظار می‌رود مسئولان استانی اقدامات لازم را انجام دهند تا هیئت شنای استان اردبیل صاحب یک استخر استاندارد و ویژه شود.

یعقوب کشاورز تصریح کرد: علی‌رغم اینکه اداره کل ورزش و جوانان در اختیار قرار دادن استخرهای استان همکاری و هماهنگی لازم را دارد ولی انتظار شناگران استان این است که یک استخر ویژه و استاندارد داشته باشند تا بدون نگرانی و دغدغه ورزشی به فعالیت خود ادامه دهند.

کشاورز گفت: هیئت شنای استان اردبیل شرایط لازم را برای اردوی تیم ملی شنا فراهم کرد و این تیم ملی شنا به مدت سه روز در اردبیل اردو برگزار کرد که مربیان تیم ملی شنا از زیرساختهای اردبیل رضایت داشتند.

وی اظهار کرد: در اردوی تیم ملی شنا سه نفر از شناگران اردبیلی نیز حضور داشتند که انتظار می‌رود بتوانند به مراحل بعدی اردوهای تیم ملی شنا راه یافته و حتی به عنوان نفرات برتر در میادین بین‌المللی انتخاب شوند.

رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلوی استان اردبیل افزود: دوره‌های آموزش مربیان یکی از برنامه‌های اساسی است که در صدد هستیم با همکاری هیئت شنای استان این برنامه‌ها را در استان تداوم بخشیم که فدراسیون شنا نیز همکاری همه‌جانبه را در این زمینه دارد.

آمادگی شناگران اولویت اساسی در اردوی اردبیل است

مدیر تیم‌های ملی شنا از برگزاری اردوی تیم ملی شنا در اردبیل خبر داد و گفت: در این اردو شناگران بالای 15سال حضور دارند و تمرینات خود را پشت سر می‌گذارند.

سمیع‌زاده افزود: در راستای اجرای برنامه‌های راهبردی میان مدت و آماده‌سازی شناگران برای حضور قدرتمند در المپیک جوانان 2022 و المپیک توکیو 2020 اردوی تیم ملی شنا در اردبیل در حال برگزاری است وکمپ آماده‌سازی تیم ملی شنای پسران و کلینگ تخصصی مربیگری به همت هیات شنا استان اردبیل در سرعین آغاز شده است.

وی تصریح کرد: در این کمپ تمرینات بدنسازی و آمادگی ذهنی با حضور شناگران از 12 استان و مربیان متخصص تا 27 اردیبهشت در اردبیل ادامه دارد.

مدیر تیم‌های ملی شنا زیرساخت‌های اردبیل را برای ورزش شنا بسیار خوب ارزیابی کرد و افزود: این استان شناگران خوبی دارد و در این اردو سه شناگر از استان اردبیل نیز حضور دارند و شنای اردبیل رشد قابل توجهی داشته است که تلاش هیات شنای استان در این زمینه قابل قدردانی است.

انتهای پیام/