فرماندار مشگین شهر گفت: مراحل ساخت‌وساز بیمارستان ۱۳۰ تخت‌خوابی شهرستان مشگین شهر تا یک سال آینده تکمیل خواهد شد.

اکبر صمدی فرماندار مشگین شهر در اولین جلسه شورای اداری مشگین شهر اظهار کرد: مهم‌ترین هدف ما در سال جدید حمایت از تولید و رونق کسب و کار است و با تمام توان در میدان خواهیم بود تا از سرمایه‌گزاران بخش خصوصی حمایت کامل و قانونی انجام گیرد.

وی افزود: علی‌رغم هیاهوی دشمنان با تاکید بر سیاست‌های گام دوم انقلاب اسلامی با اتحاد و انسجام از این توطئه دشمنان نیز عبور خواهیم کرد و نیز تلاش دشمن در ایجاد جنگ روانی که زمینه نگرانی برای مردم را فراهم آورده بی‌ثمر خواهد بود.

صمدی با تاکید بر اینکه دستگاه‌های اجرایی ملزم به ارائه منظم گزارش به مردم شریف مشگین شهر هستند، تصریح کرد: سد احمد بیگ‌لو با اعتبار ۱۰۰۰ میلیارد ریال آب‌گیری شده و اراضی پایاب با اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریال در حال اجرا است که همزمان با سفر رئیس جمهور به خطه سرسبز سبلان افتتاح خواهد شد.

رییس شورای اداری شهرستان گفت: پایاب سد سبلان نیز در حال تکمیل شدن است و مجتمع آب‌رسانی سد سبلان به مناقصه گذاشته شده است؛ همچنین باید اشاره کرد که مراحل ساخت‌وساز بیمارستان ۱۳۰ تخت‌خوابی شهرستان تا یک سال آینده تکمیل خواهد شد.

فرماندار مشگین‌شهر اضافه کرد: مسئولین ادارات به هیچ وجه حق دخالت در مراسمات انتخاباتی و همراهی با کاندیداها را ندارند و در صورت مشاهده با آن‌ها برخورد قانونی انجام خواهد گرفت.

رونمایی فاز اول کارخانه کامیون‌سازی در سفر ریاست جمهوری به استان اردبیل

ولی ملکی رییس مجمع نمایندگان استان اردبیل در این جلسه اظهار کرد: توجه و افزایش سرعت در توجه به مسائل تولید و صدور معافیت اصولی باید مد نظر مسئولین ادارات قرار گیرد تا رونق تولید عملی شود، این مهم بدون عمل، راه‌گشا نبوده و با شعار نیز قابل حل نیست پس باید در میدان عمل وارد شویم.

نماینده مردم شهرستان مشگین شهر عنوان کرد: پست ۲۳۰ کیلوولت برق در راستای گره‌گشایی واحدهای تولیدی و اقتصادی شهرستان مشگین شهر کلنگ‌زنی شده و به‌زودی در چرخه اقتصادی کشور، احداث خواهد شد.

ولی ملکی تاکید کرد: مشکل پروژه زمین‌گرمایی بعد از مدت‌ها رکود حل شد و برای تکمیل پروژه به شرکت مادر تخصصی نیروهای حرارتی واگذار شد.

وی از تکمیل ۲۰ کیلومتر دیگر از مسیر چهار بانده اردبیل – مشگین شهر در مراسم هفته دولت خبر داد و گفت: ۱۲۰ میلیارد ریال در سال گذشته به شهرداری‌های شهرستان مشگین شهر و ۴۵ میلیارد ریال به دهیاری‌های این شهرستان تخصیص یافته است و انتظار می‌رود این اعتبار در سال جدید افزایش یابد.

نماینده مردم شهرستان مشگین شهر افزود: افتتاح و رونمایی فاز اول کارخانه کامیون‌سازی در سفر ریاست جمهوری به استان اردبیل تقریباً نهایی شده است و در تلاش هستیم تا در جهت جذب و اشتغال‌زایی جوانان منطقه گام درستی با راه‌اندازی کارخانه سیلو، آرد، ماکارونی و کارخانه پی‌وی‌سی نیز برداریم.

انتهای پیام/