استاندار اردبیل گفت: حمایت‌های همه‌جانبه از سرمایه‌گذار بخش خصوصی برای راه‌اندازی بیمارستان استاندارد در اردبیل صورت می‌گیرد.

 اکبر بهنام‌جو صبح امروز در جلسه با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و مدیرکل میراث فرهنگی در اردبیل با اشاره به اینکه سرمایه‌گذار بخش خصوصی متشکل از پزشکان برای راه‌اندازی بیمارستان استاندارد اعلام آمادگی کردند، اظهار داشت: مسئولان استان نیز حمایت همه‌جانبه‌ای از این سرمایه‌گذار انجام می‌دهند تا این پروژه در اردبیل با موفقیت ایجاد شود.

وی با اشاره به اینکه در بحث واگذاری زمین و ارائه تسهیلات به سرمایه‌گذار این پروژه اقدامات اساسی انجام می‌شود، افزود: تا بدین ترتیب سرمایه‌گذار مجموعه بتواند بدون نگرانی و هیچ گونه دغدغه‌ای نسبت به راه‌اندازی این مجموعه اقدام نماید.

استاندار اردبیل تصریح کرد: سرمایه‌گذاران مجموعه نیز باید زمانبندی و مکان‌سنجی پروژه را در اسرع وقت اعلام کنند و بعد از بررسی‌های کارشناسی زمان شروع عملیات اجرایی این پروژه مشخص شود که ما نیز با جدیت دنبال راه‌اندازی این پروژه هستیم.

بهنام‌جو گفت: باتوجه به اینکه بیمارانی از کشورهای مختلف به ویژه کشور آذربایجان به اردبیل می‌آیند نیاز است یک بیمارستان استاندارد در استان اردبیل راه‌اندازی شود تا بتوانیم به مراجعه‌کنندگان خدمات بهداشتی و درمانی ویژه‌ای ارائه دهیم.

وی بیان کرد: بعد از راه‌اندازی این بیمارستان می‌توان هتلی نیز در کنار این مجموعه احداث کرد که این هتل در فازهای بعدی پروژه قرار دارد که برنامه‌ریزی اساسی برای راه‌اندازی این پروژه نیز مبنای کار است.

زیرساخت‌های راه‌اندازی بیمارستان در اردبیل فراهم می‌شود

مدیرکل میراث فرهنگی،‌ صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از آمادگی سرمایه‌گذار بخش خصوصی برای راه‌اندازی بیمارستان در اردبیل خبر داد و گفت: در این زمینه میراث فرهنگی باتوجه به رسالتی که دارد با همکاری دستگاههای مربوطه زیرساختهای لازم را تامین می‌کند.

نادر فلاحی از راه‌اندازی مرکز گردشگری سلامت با ایجاد بیمارستان و هتل خبر داد و افزود: این بیمارستان که به گفته سرمایه‌گذار پروژه مربوطه ۷۰ تختخوابی است بعد از تکمیل و بهره‌برداری کامل در بخشهای مختلف به مراجعه‌کنندگان خدمات ارائه می‌دهد.

وی اهتمام ویژه به توریسم و گردشگری سلامت را اولویت مهم میراث فرهنگی دانست و تصریح کرد: باید از حضور مراجعه‌کنندگان کشورهای آذربایجان به اردبیل استفاده کنیم که در این زمینه برنامه‌ریزی خوبی انجام می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی استان اردبیل اظهار کرد: از سرمایه‌گذار مجموعه بیمارستان اردبیل نیز انتظار می‌رود نسبت به زمانبندی و اجرای دقیق پروژه اهتمام ویژه‌ای داشته باشد تا ما نیز روند عملیات اجرایی این پروژه‌ها را تسهیل بخشیم.

انتهای پیام/