مسئول فرهنگی اجتماعی قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان اردبیل گفت: جمعی از اهالی روستاهای تحت فعالیت قرارگاه پیشرفت و آبادانی در استان به همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت عباس(ع) به مشهد مقدس اعزام شدند.

حجت‌الاسلام رامین مختاروند عصر امروز در مراسم اعزام کاروان مشهد مقدس در اردبیل اظهار داشت: نخستین کاروان زیارتی مشهد مقدس از شهرستان های مختلف بخش‌های خورش رستم خلخال، بخش مرکزی و موران گرمی و بخش مرادلو شهرستان مشکین شهر عازم زیارت حرم مطهر امام رضا(ع) در مشهد مقدس شدند.

وی بیان کرد: محوریت قرار دادن مساجد، حفظ وحدت بین اهالی و آشنایی با آموزه های دینی، سیاسی و اجتماعی یکی از اهداف مهم به شمار می رود که باید به این مهم در منطقه اهمیت ویژه داده شود تا بتوانیم اعزام این کاروان‌ها را در استان تداوم بخشیده و به اهداف خود در راستای رسیدن به تعالی و معنویت جامه عمل بپوشانیم.

مسئول فرهنگی اجتماعی قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان اردبیل گفت: به همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، نخستین کاروان زیارتی مشهد مقدس، قم و جمکران از شهرستان گرمی و بخش موران به استعداد 250 نفر در قالب 6 دستگاه اتوبوس اعزام شدند که برنامه ریزیهای لازم در این زمینه انجام یافته است.

وی از فعالیت قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان اردبیل در شهرستان گرمی خبر داد و افزود: این قرارگاه در 5 کارگروه فرهنگی، اقصتادی، عمرانی، تعلیم و تربیت و سلامت در خدمت مردم منطقه بودند که در بخش موران پروژهای مختلفی از جمله راه‌های بین مزارع و روستایی و ساخت خانه های محروم و احداث منبع آب شرب انجام داده‌اند.

مختاروند تصریح کرد: مهمترین محوریت قرارگاه پیشرفت و آبادانی محرومیت زدایی و توسعه و آبادانی است که خوشبختانه در استان اردبیل به نتایج خوبی در این زمینه دست یافته‌ایم و این اقدامات با جدیت و اهتمام ویژه ادامه دارد تا بتوانیم با خدمت بی‌منت به مردم به اهداف خود در راستای محرومیت‌زدایی جامه عمل بپوشانیم.

فرمانده سپاه شهرستان گرمی بیان کرد: اردوهای زیاری و سفرهای معنوی جزو وظایف کارگروه فرهنگی قرارگاه پیشرفت و آبادانی است.

انتهای پیام/