مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، گفت: هم اکنون گروه جهادی بسیج شهرستان گرمی در حال خدمت‌رسانی به مردم سیل‌زده این منطقه هستند.

علی پیرجاهد در نشست با سرگروه جهادی اردبیل اظهار کرد: در راستای محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی به مردم، امسال ۲۸۲ پروژه محرومیت‌زدایی در نواحی استان اردبیل شروع شده است که ۸۰ درصد این پروژه‌ها در سال‌جاری به بهره‌برداری رسیده است.

وی افزود: تاکنون ۱۷ گروه جهادی هر کدام از گروه‌های جهادی به تعداد ۱۵ نفر از نواحی مقاومت بسیج سپاه استان به مناطق سیل‌زده معمولان لرستان اعزام شده است که خدمات عمرانی مناسبی به مردم ارائه کرده‌اند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با بیان اینکه گروه‌های جهادی استان اردبیل از همان لحظات اول وقوع سیل در بخش معمولان استان لرستان پای کار هستند، بیان کرد: هم اکنون گروه جهادی بسیج شهرستان گرمی در حال خدمت‌رسانی به مردم سیل‌زده این منطقه هستند.

وی از ثبت نام طرح جهیزیه آسمانی در دفاتر بسیج سازندگی نواحی سپاه استان خبر داد و تشریح کرد: این طرح با هدف ترویج فرهنگ ازدواج آسان و حمایت از تولید ایرانی در حال اجرا است که سال گذشته در قالب طرح جهیزیه آسمانی یکصد سری لوازم در بین نوعروسان استان توزیع شد.

پیرجاهد گفت: ثبت نام جهیزیه آسمانی تا پایان آذرماه ادامه دارد و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به دفاتر بسیج سازندگی نواحی نسبت به ثبت نام در این طرح اقدام کنند.

انتهای پیام/