فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) با بیان اینکه مراسم چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس بعد از رفع بیماری کرونا به شکل ویژه ای برگزار خواهد شد، گفت: از مسئولین کشور به خصوص سیاسیون انتظار می‌رود زمانی که در اوج قدرت و اقتدار هستیم با قوت، با دنیا سخن بگویند.

به گزاش آذرمغان به نقل از سبلان‌ما، سردار جلیل بابازاده فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) عصر امروز در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل که در استانداری اردبیل برگزار شد، به مشکلات فعلی کشور اشاره کرد و گفت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دفاع مقدس، مردم ایران برای شرایط سختی همچون کرونا آب‌دیده شدند و در این شرایط سخت با تمام توان در وسط میدان مبارزه با کرونا فعال هستند.

وی با بیان اینکه قدرت توسط مردم و نیروهای مسلح ساخته می‌شود اظهار داشت: زمانی که در اوج قدرت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران هستیم، لازم است سیاسیون با قوت، با دنیا سخن بگویند.

بابازاده  در ادامه سخنان خود به شایعات کرونایی نیز اشاره کرد و گفت: اظهارات و گفته‌هایی که توسط دشمنان و ناآگاهان در رابطه با شرایط و نحوه مبارزه با کرونا در ایران گفته می‌شود خلاف واقع است در حالی که عکس این اظهارات در عمل و در بازدید از کارخانجات استانی فعال در تولید مواد ضدعفونی به عینه مشاهده می‌شود.

وی با بیان اینکه گفتمان مقاومت امروز در بین مردم به خوبی شکل گرفته است، گفت: در سطح استان اردبیل ده‌ها کارخانه وجود دارد که به شکل جهادی و انقلابی پای کار هستند که توجه چندانی به این فعالان اقتصادی نمی‌شود و بهتر است توجه‌ها فقط متمرکز بر دو کارخانه خاص نباشد.

برگزاری مراسم چهلمین سالگرد دفاع مقدس بعد از رفع کرونا

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود به مراسم چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس  اشاره کرد و گفت: این مراسم بعد از رفع بیماری کرونا در کل کشور به شکل ویژه با برگزاری مراسم‌ات و یادواره‌ها، تجلیل از رزمندگان، شهدا و جانبازان  که در اوج غربت برای این آب و خاک جنگیدند به مدت یک هفته برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/