مدیر کل صداو سیمای مرکز اردبیل گفت: پیش تولید مستند انیمیشنی شهید مرحمت بالازاده به اتمام رسید و مراحل ساخت این مستند در آینده نزدیک کلید خواهد خورد.

به گزارش ندای شمالغرب اردبیل، علی ملااحمدی عصر امروز در جلسه هماهنگی با مدیران روابط عمومی ادارات که در سالن جلسات صداو سیمای مرکز اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: پیش تولید مستند انیمیشنی شهید مرحمت بالازاده به اتمام رسید و مراحل ساخت این مستند در آینده نزدیک کلید خواهد خورد.

وی گفت: این مستند در ۵۲ قسمت ۱۱ دقیقه‌ای تولید می‌شود که در آن زندگی شهید مرحمت بالازاده به نمایش درخواهد آمد و ساخت آن بسیار هزینه‌بر و زمان‌بر خواهد بود.

مدیر کل صداو سیمای مرکز اردبیل با اشاره به قرارگرفتن در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی  تصریح کرد: دشمنان ما بیکار ننشسته‌اند و مخالفان ما در شرق و غرب سعی دارند با برنامه‌ریزی برای ایجاد نارضایتی در سطح جامعه مردم را نسبت به انقلاب مائوس کنند.

ملااحمدی با تاکید بر اینکه در آستانه جشن بلوغ انقلاب اسلامی قرار گرفته‌ایم، ادامه داد: دشمن سعی دارد با بزرگنمایی مشکلات کشور روحیه ناامیدی را در جامعه تقویت کند و رسانه‌های پرقدرت استکباری به خوبی در حال انجام آن هستند.

وی اضافه کرد: به لطف پروردگار و با رهبری امام راحل و حضرت امام خامنه‌ای نظام جمهوری اسلامی پرقدرت‌تر از همیشه در حال نفوذ بر قلبهای مردم منطقه و جهان است و این مساله ممکن نبود مگر با آگاهی و بصیرت مردم.

مدیر کل صداو سیمای مرکز اردبیل افزود: دشمن به خوبی می‌داند که از لحاظ نظامی نمی‌تواند با ما مقابله کند و تنها راه نفوذ به کشور پیش‌برد جنگ نرم و بسترسازی برای ایجاد جنگ روانی است و سعی دارند با ارتباط دادن آن به مشکلات اقتصادی نقطه حساس جامعه را هدف قرار دهند.

وی بیان کرد: ما یقین داریم که با اراده الهی و با اتکا بر توان عمومی مردم از این پیچ تاریخی نیز عبور خواهیم کرد زیرا مشکلات بسیار بزرگتر از این را در دوران جنگ پشت سر گذاشته‌ایم.

انتهای پیام/